Iedereen klaar voor De Grote Superdemonstratie voor Geert?
Poe hee. Morgen is het dus zover. Dat gaan we het zien; wie van de zelfbenoemde vrijheidsstrijders uit het PVV-kamp heeft de discipline en de guts om morgenochtend om 8 uur sharp De Grote Leider bij te staan? Wilders zou het fijn vinden als veel mensen hem komen steunen tijdens zijn rechtszaak staat er vetgedrukt bij de Telegraaf. Dat klinkt toch een beetje als “stuur die arme man een kaartje”, maar misschien ben ik bevooroordeeld.
Maar goed. ik ben werkelijk nieuwsgierig jongens. Ik was er graag bij geweest. Maar ja, andere bezigheden he. Geert heeft miljoenen volgelingen die allemaal denken dat de democratie in Nederland dood is of zo, dit vanwege het gegeven dat hun Grote Leider niet boven de wet schijnt te staan of iets dergelijks. Ze schreeuwen al maanden moord en brand over revolutie en burgeroorlog op internet dus de spirit zit er goed in. Nou en morgen is het dus zover. Dan moeten ze om 5, 6 of 7 uur op voor Volk en Vaderland.
De demonstratie is maandenlang voorbereid dus daar zal het niet aan liggen en na zo’n reuzenoproep in de Telegraaf moet de toeloop wel overweldigend worden.
Hoeveel mensen zullen er zijn? Het gokkantoor is nu geopend.
Update 20/10 er verzamelen zich demonstranten.





19 jan 2010 - 5:16 pm
En ik gok: 150 a 250.
19 jan 2010 - 5:22 pm
Wat zou de dresscode zijn?
19 jan 2010 - 5:24 pm
Volk en Vaderland?
Dat doet me denken aan dat liedje:
‘Op de hoek van de straat staat een PVV-er…’
Volgens ene Joost Niemöller waren er bij de PVV al ‘ honderden aanmeldingen ‘ binnen, dus ik schat zo’n 800 man. Als het regent 450. En als ze weten dat er foto’s worden gemaakt: 25.
19 jan 2010 - 5:25 pm
150 schreeuwers
75 journalisten
200 belangstellenden
50 man politie
19 jan 2010 - 5:26 pm
@TDLK ja die ene Joost Niemöller gaat zelf ook heb ik gelezen. Die reken ik mee.
19 jan 2010 - 5:26 pm
Zou er een tegendemo zijn? Niet dat ik weet.
19 jan 2010 - 5:27 pm
@ Sjef:
Lange regenjas, niets er onder aan?
19 jan 2010 - 5:28 pm
Hou rekening met het vroege uur he bij de schatting. Om 11 uur moet De Grote Omwenteling alweer afgelopen zijn en alle demonstranten braaf naar huis.
19 jan 2010 - 5:36 pm
De Nederlandsche Spoorwegen zetten extra treinen in!
Oh nee, das voor de Landbouw Rai.
19 jan 2010 - 5:38 pm
@6 Volgens mij niet zelfs Indymedia wil z’n vingers daar niet aan branden.
19 jan 2010 - 5:40 pm
Maar Sjef, hoeveel gok je?
19 jan 2010 - 5:41 pm
150
19 jan 2010 - 5:46 pm
Even denken…. Stichting Beeld van Pim komt, Joost Niemoller, de PVV fractie + organisatie, beveiliging, Frikschoten. Ja 150 man zeker. Eerder 250.
19 jan 2010 - 5:54 pm
JA beveiliging moet je niet meetellen, ik heb het puur over de mensen die alleen met lange regenjas buiten gaan staan. En ik vraag me af of de fractie zich ook solidair zal tonen door ook tussen de mensenmassa te gaan staan.
19 jan 2010 - 5:57 pm
Lijkt me wel. “Geert vindt het fijn als er heel veel mensen hem komen steunen” en de fractie moet nu eenmaal doen wat Geert zegt. Geldt dus ook voor de kandidaat raadsleden Den Haag en Almere. Tel daar de stagiaires en fractiemedewerkers nog eens bij op.
19 jan 2010 - 6:15 pm
Mijn schatting is 50 “serieuze”
demonstranten, 50 relschoppers, 50 journalisten en 50 mensen van de politie/ME.
Maar nu serieus, een demonstratie omdat iemand moet voorkomen?
Waar zijn we in dit land mee bezig?
19 jan 2010 - 6:28 pm
morgen 9 uur. tv kijken.
steunbetuigers? het gaat niet om Geert? maar om de vrijheid van schofferen? het is een politiek proces? zou ie wel willen.
en ja, morgen weer een show? hij laat zich goed kennen.
een psychologisch onderzoek of Pieter Baan wens ik hem toe.
laat de rest van Nederland WEGBLIJVEN. ze lopen ook nog het risico “meegeteld” te worden bij de opkomst.
veel mensen? minder dan 100 lijkt mij aannemelijk.
19 jan 2010 - 6:31 pm
@17 zie @13 en @15 zijn er vast meer dan 100.
19 jan 2010 - 6:32 pm
bij de demo tegen de OORLOG in Irak waren er 75.000 à
100.000 mensen in Amsterdam.
die werden toen uitgelachen. toch gegaan, wat kon je meer doen toen? ja, niet op de schoften stemmen.
foutje bedankt. de klootzakken.
Geert zal het juiste publiek trekken. Ik wil ze graag zien.
19 jan 2010 - 6:34 pm
soi 1x 250? dat loopt snel terug hoor.
de beertjes waren ook zo op.
19 jan 2010 - 6:35 pm
2 Sjef je vergeet de honkbal knuppel en het rood,wit,blauwe, vlaggetje.
19 jan 2010 - 6:40 pm
Ja stel dat er morgen ook 100.000 mensen zijn. Dan sta ik wel aardig te kijk hier met mijn gokje van 150 a 250.
Nou ja ik heb van mijn anti-vrijheid-van-meningsuitingsvriendjes geleerd hoe ik dan de geschiedenis kan herschrijven.
19 jan 2010 - 6:40 pm
@21 Ik ben wel meer vergeten, zo ook het matjes haar stijl en trainingspak.
19 jan 2010 - 6:42 pm
16 Elsje dit land is bezig met de
“vrijheid van SCHOFFEREN, HAAITZAAIEN en RASICME, STIGMATISEREN, OPRUIEN, POLARISATIE”
en het land de vernieling in werken. ook met de beeldvorming naar het buitenland. het zal de economie ten goede komen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
19 jan 2010 - 6:42 pm
100.000 Ik mag toch hopen dat men ook belangrijke dingen te doen heeft zoals werken?
19 jan 2010 - 6:42 pm
De voltallige PVV-fractie uit het Euro Parlement zal zich per privé- Henkel naar Schiphol laten vervoeren.
Barry Madlener hoopt wel voor de lunch weer terug te zijn in Brussel, hik.
Dresscode voor stagiaires: rood wit blauw hoofddoekje met PVV-logo.
19 jan 2010 - 6:43 pm
23 Sjef – het accent, het dialect. de spandoeken met
“EIGEN VOLK EERST”.
19 jan 2010 - 6:44 pm
25 Sjef, waar haal je dat getal vandaan?
stichtings duim?
19 jan 2010 - 6:47 pm
@ 28 was een reactie op 22
19 jan 2010 - 6:47 pm
22 jvdh
geloof daar nix van.
ik ga voor #17.
maar goed, morgen de tv aan. ik wil de show niet missen.
19 jan 2010 - 7:14 pm
Zou het op TV komen? 150 man in de regen?
19 jan 2010 - 7:17 pm
Ja is live op politiek24 te volgen zeiden ze bij de NOS
19 jan 2010 - 7:18 pm
Zeiden ze bij de NOS iets over de demonstratie?
19 jan 2010 - 7:20 pm
De rechtszaak is live te volgen, dus ze zullen ook wel een paar capuchonnetjes in beeld brengen.
19 jan 2010 - 7:37 pm
@33
nix gehoord over de demo. wel Geert die mensen opriep te komen. niet voor hem, maar om te voorkomen “dat Vrijheid van Schofferen” Nederland ontnomen zou worden.
#34. bivak mutsen, unox mutsen.
19 jan 2010 - 8:12 pm
waarom denken jullie dat er bij linkse demonstrties altijd zoveel mensen op de been zijn. die mensen werken niet dus hebben alle tijd om te demonstreren.rechtse mensen moeten gewoon keurig naar hun werk. maar ze mogen wel stemmen in 2011. hahaha. geert word onze nieuwe president. houzee
19 jan 2010 - 8:24 pm
@Ed:
Dus als er morgen niemand komt is dat omdat het allemaal keurige, belastingbetalende burgers zijn?
Maar die demonstranten die er wel zijn werken niet en zijn dus allemaal tuig van de richel.
Eigenlijk zoals ze bij de PVV over hun achterban denken?
19 jan 2010 - 8:37 pm
Houzee?
Kunnen die keurige belastingbetalende mensen dan geen ochtendje vrij nemen om hun Grote Leider te steunen.
“De democratie staat op het spel” en noem al die flauwekul maar op.
Toch?
19 jan 2010 - 8:42 pm
@jvdh
‘t was toch een Noord-Koreaans showproces volgens de Grote Blonde Roerganger?
19 jan 2010 - 8:44 pm
Ja hoezo? Daar horen toch honderdduizende mensen met bordjes van De Grote Leider bij?
19 jan 2010 - 8:44 pm
ik denk dat er weinig mensen komen omdat het in nederland steeds moeilijker word om voor je mening uit te komen. 1. als je op je werk een vrije dag opneemt om naar een demonstratie van de pvv te gaan,zou je gelijk als nazi te boek staan voor collega s zoals jullie. 2.het wemelt van de camera s als je marokkaanse buren je herkennen, heb je een groot probleem dan kun je wel verhuizen. en daar gaat die rechtzaak in feite over. de linkse maffia probeerd ieddereen de mond te snoeren.
19 jan 2010 - 9:09 pm
Moet je morgen opletten dan zie je van die tokkies. Net als bij Fortuyn. Van die mensen met een schilderijtje in hun handen van den Giert. Wel lachen want PVVérs vinden hun eigen achterban een stel mongolen.
19 jan 2010 - 9:17 pm
Volgens Maurice de Hond komen er morgen 2 miljoen pvv-stemmers naar de rechtszaak.
Virtueel dan.
19 jan 2010 - 9:33 pm
Pfffffffffff…
19 jan 2010 - 9:34 pm
Hoeveel gok jij convinceme? Gokkantoor is open
19 jan 2010 - 9:40 pm
@41, eddie, ja, een bang en laf volkje.
ze kunnen die Stichting beter een andere naam geven.
“St. vd Anonieme Racist”
of “St. van de Ondergedoken Echte Nederlander”???
19 jan 2010 - 9:44 pm
vraagje:
komen er ook Belgen? Mercator al een hotel geboekt? anders moet ie zo vroeg op. en het kan glad zijn op de wegen.
19 jan 2010 - 9:49 pm
@47
Daar zeg je me wat. Er zouden natuurlijk ook de Winter adepts kunnen komen. Ik stel het wat bij van 150 naar 160.
19 jan 2010 - 9:52 pm
Onderschat ook de hoeveelheid neo-nazi’s in NL die niets te doen hebben niet. Ik stel ‘m bij naar 300.
19 jan 2010 - 10:21 pm
Ik schat tussen de 10 en 100 mensen. Ze zijn namelijk als de dood om gefotografeerd te worden. Wat consequenties kan hebben, b.v. dat een werkgever denkt loze die handel. Want ook bij werkgevers leggen die lui niet goed.
19 jan 2010 - 10:38 pm
Tot nu toe schat ik het dus het hoogst van iedereen.
60 x PVV kader
10 x Beeld van Pim
30 x Neo Nazi’s
10 x Webloggers
“De PVV heeft al honderden aanmeldingen gehad”:
100 x PVV-aanhangers
Ja ik blijf op 150 a 300 zitten.
19 jan 2010 - 10:39 pm
Zo’n kerel met een snor met een foto van Pim, zit er ook altijd bij. Of is die naar Verdonk gegaan?
19 jan 2010 - 11:08 pm
Deze zal er wel bij zijn : http://kafka.antifa.net/kooigogh.jpg
http://kafka.antifa.net/kooibenvd.zit.htm
En er is denk ik ook 1 mevrouw met een schilderijtje van Wilders. Die gaat ook heel dramatisch staan doen voor de camera.
19 jan 2010 - 11:11 pm
Ja dat is toch Beeld van Pim? Die telde ik al mee.
19 jan 2010 - 11:55 pm
Ja, je bent bevooroordeeld.
Nogal zielig artikeltje…
Hup Geert!
19 jan 2010 - 11:59 pm
Hup Geert!
Laat de meeuw niet in z’n hempie staan
20 jan 2010 - 12:19 am
Een paar honderd hooguit. Komt de fractie nou ook? Als van Roon z’n stadscommando’s meeneemt komen er alweer een paar meer bij natuurlijk. Aan de andere kant ligt Hero op dat tijdstip nog in coma dus dat is alweer eentje minder. Nee, een paar honderd hooguit.
20 jan 2010 - 12:26 am
haha, die is leuk gevonden!
Ik denk dat ik nu ook links word.
20 jan 2010 - 3:04 am
@53. zo, vast een voorproefje.
20 jan 2010 - 6:21 am
Wordt tijd dat de webbeheerder van deze site eens een tijdje het leven zou moeten lijden dat G.W. gedwongen moet leiden.
Landverraders hier
Jullie worden gemonitored vanaf heden en staan op de lijst voor een bezoekje zodra G.W. aan de macht is.
En voor je je hierover weer lachwekkende dingen wil gaan zeggen : het is een kwestie van tijd dat er een nieuwe macht komt, maar dat die er komt staat vast en dan is er geen ontkomen meer aan, ook niet voor jullie (de oproerkraaiers tegen het vrije woord)
20 jan 2010 - 8:52 am
60
De ware aard van het beest?
Moet jij niet demonstreren voor de Vrijheid?
20 jan 2010 - 8:59 am
Nos teletekst meldt 250 betogers bij de Grote Omwenteling. Oh wacht,dit kan een vieze truc zijn van de linkse media. Wacht maar tot 11.00 uur, dan zijn het 1 miljoen.
20 jan 2010 - 9:02 am
20 jan 2010 - 9:18 am
250? Shit zit ik toch fout met mijn 300.
20 jan 2010 - 9:41 am
hehehehe
zie je het is gewoon armoede. Die zogenaamde strijders van het vrije woord zijn laffe bange en ook nog eens luie wezels. Beetje ouwehoeren vanachter hun pc, maar meer is het ook niet. Dat is bij linkse mensen toch wel even iets anders. Maar goed dat hebben we jaaaaaaaren geleden al bewezen.
20 jan 2010 - 9:44 am
Ja en dat wil zogenaamd een burgeroorlog beginnen. Zullen ze toch eerst moeten leren uberhaupt hun nest uit te komen.
20 jan 2010 - 9:46 am
journaal24.nl live te volgen
20 jan 2010 - 10:04 am
En dan gelooft de achterban niet dat Wilders neerkijkt op hun. Nee het komt lekker over dat je maar 150 mensen weet te mobiliseren. Shit zelfs de SP lukt het om duizenden mensen op de been te brengen. Zelfs de SGP weet meer dan 150 mensen te mobiliseren. Dit is toch wel een gênante vertoning. Het laat ook goed zien hoe pvvers in elkaar zitten.
20 jan 2010 - 12:12 pm
“Een gezinnetje skinheads staat broederlijk naast een man van de Jewish Task Force. ‘Geert Akbar’ staat op het bord van Chaim Ben Pesach uit Den Haag.”
http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/276173/2010/01/20/Steun-voor-redder-Geert-Wilders.dhtml
20 jan 2010 - 12:15 pm
ik zat goed met mijn telling en gedachten over opkomst.
“dit vind ik ook een mooie van Bram:
“Als Wilders geen parlementariër was geweest, had misschien wel niemand naar hem geluisterd. Dan zouden er geen interviews met hem zijn aangevraagd en zou hij geen film hebben gemaakt.”
en daarom kan ie ook niet vervolg. verder woont in niet in Amsterdam.
wat is dit voor gejank?
20 jan 2010 - 12:19 pm
200 aanhangers? Inclusief zijn eigen beveiliging, de beveiliging van Moskoblabla, agenten in burger, politie, journalisten, tv enz?
Lijkt me echter heel erg mager, hoor!
20 jan 2010 - 12:23 pm
Hey info, had jouw een beetje gemist in de posts.
@ Zwembad
Ik mis de mensen van little green footballs en jihad.org
20 jan 2010 - 12:41 pm
quote
In zijn kritiek op de islam spreekt PVV-leider Wilders altijd als parlementariër, nooit op persoonlijke titel.
unquote
oh, ja, dan kan je alles zeggen.
20 jan 2010 - 12:48 pm
@73 Gelukkig heeft de Ovj dat weten te pareren
20 jan 2010 - 10:36 pm
@60
dat is dus een regelrechte bedreiging. Kennelijk vindt jij het volstrekt normaal om iedereen die niet het gedachtegoed van GW deelt maar te bedreigen met ‘een bezoekje´. Het vrije woord geldt kennelijk alleen voor Wilders-fans en de rest moet zijn mond houden.
20 jan 2010 - 10:45 pm
@Ronald ik kan iemand met zo’n naam niet echt serieus nemen. Jij wel?
20 jan 2010 - 11:01 pm
Nee de achternaam is niet serieus te nemen. Maar het feit dat er lieden zijn met zulke ideeën is wel eng. Bij de NSB keken ze ook niet naar de achternaam, wel naar de ideeën.
20 jan 2010 - 11:11 pm
@77 Dat is idd eng, en als je een andere mening hebt dan de massa, ben je verkeerd. Ik laat me daar niet door beïnvloeden
20 jan 2010 - 11:12 pm
Ik vind die lulpraatjes over landverraders tegen de muur zetten steeds satirischer worden eigenlijk. Die gastjes zijn nog te beroerd om op tijd op te staan om even hun Grote Leider te steunen bij de Reuzedemonstratie en dat moet dan wel zogenaamd straks als Wilders aan de macht is “landverraders” bezoekjes gaan brengen?
20 jan 2010 - 11:19 pm
@79 Het ergste is dat ze zeggen dat, de linksmensch gespaard zal worden van de zuivering
In plaats daarvan zal de linksmensch zijn zetel, baan en leven in moeten leveren. En de linksch mens krijgt dan geen neqschot
20 jan 2010 - 11:28 pm
Ja dat belachelijke woord “linksmensch”. Dan spoor je toch gewoon niet als je je van dat soort terminologie bedient.
22 jan 2010 - 4:29 pm
Ja, maar ondertussen zijn er ook linkse mensen die Verwilderden en Wilders voor nazi’s/nsb’ers uitmaken. Soms is de lijn tussen links-rechts vrij dun… soms dan.