Krapuul.nl ~ Jouw favoriete website



 
 
Registreer

Registreer + log in = geen advertenties

Moet ik als links mens ook maar dood?

Vrijdag is er iets vreselijks gebeurd in Noorwegen. Anders Breivik, een jonge man van 32 jaar, vond dat hij zoveel mogelijk jonge socialisten moest doden. Ook heeft hij een bomaanslag in Oslo gepleegd met bijna 10 doden, vele gewonden en veel schade. Hoe de overlevenden en nabestaanden ooit van dit trauma afkomen, zal hem een zorg zijn.

Waarom moesten die jonge socialisten dood? Omdat hij er van overtuigd was dat zij het kwaad vertegenwoordigden en een gevaar voor de samenleving vormden.
De man was totaal geïndoctrineerd door recht-extremisme en noemde zich ook nog een christen.

Uiteraard heeft Geert Wilders zijn afkeur uitgesproken over deze massamoord. Maar waar hij iedere keer aan voorbij gaat is, dat hij een van de mensen is die de haat in de samenleving aanwakkert en het normaal heeft gemaakt dat mensen elkaar uitschelden, voor gek verklaren en andersdenkenden als minderwaardig vuil behandelen. Hij neemt altijd hele grote woorden in de mond en wil er nooit enige verantwoordelijkheid voor nemen.
Hij valt onophoudelijk moslims en linkse mensen aan, zij zijn niet goed en moeten weg (dat is eufemistisch gezegd). Mensen die dit soort gedachtegoed zaaien, oogsten geweld. Dat Geert Wilders zich daar van afkeert is niet anders dan politiek correct gewauwel. Zijn toon en retoriek zijn opzwepend en er zijn mensen die daar gevoelig voor zijn en er verkeerde dingen mee doen. Het zou goed zijn als Geert Wilders zich dat eens ging realiseren en ook zijn verantwoording nam voor het polariseren van de samenleving.

Op rechtse blogs is al te lezen dat Andres Breivik een vrijheidsstrijder is en een strijder tegen de islam/moslims en de linkse mensen. Dat hij een held is. Hij heeft 85 jonge mensen van het leven beroofd en dat wordt goedgkeurd.
Hoe ziek kunnen mensen zijn en hoe vervuld van haat? Wat heb ik als sociaal mens, als links mens dus, deze mensen ooit aangedaan? Waarom zou ik dood moeten? Omdat ik me inzet voor mijn medemens? Omdat ik wel eens wat doe voor een ander zonder daar iets voor terug te vragen? Dat ik vind dat iedereen het goed moet hebben en niet een enkeling? Dat mensen die niet voor zichzelf kunnen zorgen, zorg krijgen en dat wij dat met zijn allen betalen? Dat ik politiek betrokken ben en op een blog schrijf dat vragen stelt? Dat ik, als een van de redacteuren van Krapuul een minderwaardig schepsel ben, wordt me iedere dag wel duidelijk gemaakt hier, de honden zullen op ons worden losgelaten en en we moeten allemaal minstens dood, graag op een zo gruwelijk mogelijke wijze. Want vrijheid om vragen te stellen en te twijfelen aan van alles en nog wat, nee, dat past niet meer in de hedendaagse maatschappij. Dat voorrecht is alleen aan de mensen voorbehouden die klakkeloos Geert Wilders volgen. Wat ik van mijn levensdagen NOOIT zal doen! En met mij gelukkig nog vele anderen.
Maar omdat ik me wel inzet voor mijn medemens en niet Geert Wilders volg, moet ik daarom ook maar dood?

Gerelateerde berichten:

  1. De mens een kostenpost of lastpost Is het iets om blij van te worden – dat de kans dat men de honderd haalt steeds groter lijkt...
  2. Fout vriendje van Geert wil alle moslims en alle “liberals” dood En we blijven maar schrijven over Geerts foute vriendjes. Vandaag maar weer eens over SIOA (Stop the Islamization of America),...
  3. Universele rechten van de mens – en dus ook van het kind Gewiste off-topic reactie en [geredigeerde] gastbijdrage van Sjuul van Dissel: Geen argument wordt, wat voor argument dan ook als het...
  4. Kroniek van de aangekondigde dood van de Wilders-maffia Zo’n mooi boek van Gabriël Garcia Marquez. Kroniek van een aangekondigde dood. Als je even tijd hebt: Lezen! Het zal...
  5. De verwarde mens rukt op Wat hebben de waxinelichthoudergooier, de Damschreeuwer en de Concertgebouwprediker gemeen? Weinig, behalve dat ze in de war zijn, de openbare...
  6. Harry Mens promoot alles! Zelfs lucht en poep ‘Ondernemer’ Oscar van der Laan kwam op zondag 19 juni in de uitzending zijn ‘bedrijf’ CAXZA, gespecialiseerd in het ‘maken...

Korte URL: http://www.krapuul.nl/?p=44878

(78) voor “Moet ik als links mens ook maar dood?”

  1. #1
    Jo

    Heel mooi stuk tekst.
    Wat we natuurlijk hopen is dat door deze gebeurtenis de ogen van een aantal PVV stemmers open gaan.
    Maar ik ben bang dat de adequate manier van reageren van Geert hem een zetel op zal leveren.

    We wachten de volgende peiling af.

  2. #2
    Arnold J. Van der Kluft

    Opvallend dat in de NL media geheel voorbijgegaan wordt aan wat elders meteen vermeld werd: dat deze figuur een groot bewoderaar van Wilders is. Dat zal hij maandag alsnog trots vermelden, tenzij hij het lot van de moordenaar van Kennedy ondergaat.

  3. #3
    Jan

    Ja Keira, het masker is gevallen, het afstandnemen van Wilders staat in schril contrast met wat zijn aanhangers onder zijn foto op zijn discussieforum over de vrijheid schrijven.

    Ik vind het knap dat je doet wat je doet, het is beangstigend.

    Benieuwd hoe de politiek reageert op dit startsein voor de oorlog tegen de multiculturele samenleving en links, zoals de dader het ziet. Zou het intussen niet een reden zijn het reces op te schorten voor een spoeddebat over deze ellendige ideologie die tot dit soort daden aanzet en die door 1,5 mi Nederlandse stemmers wordt goedgekeurd?

  4. #4
    Henk Veldman

    Arnold J. Van der Kluft Schreef:

    Dat zal hij maandag alsnog trots vermelden, tenzij hij het lot van de moordenaar van Kennedy ondergaat.

    Ho,ho, Arnold. Het schijnt dat achter de moord op Kennedy, FBI-chef John Edgar Hoover heeft gezeten die wist dat Kennedy van ‘m wist dat hij homo en travestiet was. Zodoende kun je geen homo meer vertrouwen en het is maar jammer dat er in Nederland niet meer in de Bijbel wordt gelezen want daar staat in dat je homo’s dood moet maken.

  5. #5

    Je kunt moeilijk die Wilders er de schuld van geven; in 2002 wilde LPF aanhang mij al samen met andere linkse mensen uit Hercules vliegtuigen in zee dumpen.

  6. #6
    John

    Hoog farizeeer en wetgeleerde gehaalte, maar een bloed hekel aan de Waarheid er is na 2011 jaar niets
    nieuws onder de zon. Het gebrek aan zelfreinigend vermogen en kennis van linkse kerk van wat voor gruwelijke spelletjes daar worden gespeeld daar wil men niets van horen of ook maar onderzoeken.
    Dan lees ik geschokt: “In de Bijbel wordt gelezen want daar staat in dat je homo’s dood moet maken” van
    Henk Veldman. Maar zelf wel voor het homohuwelijk zijn terwijl hierdoor de homosexuele medemens de
    dood wordt ingejaagd, dus heeft de linkse kerk bloed aan haar handen. Jesus zei Wie zonder zonde is werpe de eerste steen deze uitspraak hebben ze nog NOOIT begrepen. Wat deze man in Oslo heeft gedaan is naar m.i. een wanhoopsdaad (en niet goed te praten) tegen het linkse verraad van binnenuit.
    Maar in vergelijking met de moord en folter praktijken van de linkse kerk in de geschiedenis en heden ten dage in bijv. Korea naar christenen toe valt deze man echt in het niet, anders dan zouden we het hele jaar wel kunnen rouwen!!!! Bekeer U(tot Jesus Chistus) en heb geen deel aan deze dode werken (want het wordt
    U wel aangerekend want U had het kunnen weten!!!!

  7. #7

    Dus voor een links doelwit als ik moet ik met zijn 64-tigste mijn conditie gaan opkrikken door één te stoppen met roken en drinken en inplaats van de toetsjes en muis hanteren weer zijn compound Black Bear II handboog optimaliseren en de voorraad peilen aanvullen en prepareren voor het schieten van fakkels naar het PVV hoofdkwartier hee verrek dat is het de Staten Generaal op het Binnenhof en mijn luchtbuks van de schouw halen en uit het vet halen en het vizier erop op eventueele foutrichting controleren en afstellen en dan maar oefenen in verdekte opstelling en/of liggende schiethouding op loslopende lone PVV wolfjes ook wel welpen ja akela Geert wij doen ons uiterste wilderse best genaamd maar verder manifesteren zij zich toch volledig anoniem ja ook unaniem want de partijdrilling binnen de PVV is despotisch en militaristisch georganiseerd je zou toch moeten weten dat dit maar één doel dient en dan moet ik ook nog mijn eigen discipline aanpassen aan die van de vijand godverdegodverdegoverdomme.

    Dit was mijn ochtendgebedje vanmorgen in alle ernst van de politieke situatie zoals die zich vanmorgen aan mij voordeed

  8. #8
    Keira

    #6 En John wat wilde je nou eigenlijk zeggen?

  9. #9

    In Nederland bestaat zoiets als de Arbeiders Jeugd Centrale (AJC) al lang niet meer. Rond 1960 is daar door André van der Louw c.s. een roemloos einde aan gemaakt.
    Toen ik nog “Trekvogel” was, (de 12-16 jarigen in de AJC heetten zo), kwamen we ook bijeen in een natuur-omgeving. Op de Paasheuvel bij Vierhouten of in Blaricum. Er werd veel aan volkscultuur gedaan: volksdansen, liederen en, serieuzer, de “Erflaters van Onze Beschaving” van Jan en Annie Romein lezen. Eigenlijk precies wat Fortuyn en Wilders zeggen te willen, maar nooit in de practijk brengen. Vredelievender en onschuldiger, ja, naïever, kun je je het nauwelijks voorstellen. Ik had en heb een bloedhekel aan dat volksdansen, bij voorbeeld.
    In Zweden, Noorwegen, Oostenrijk bestaat die vreemde, naïeve jongerencultuur nog. Doen, alsof er niets belangrijkers aan de hand is, dan het komende jeugdfestival met de sociaaldemocratische partijleider als spreker. Voor de Wilders- en Fjordman-aanhanger Breivick moet dat onverdragelijk zijn geweest. Misschien houdt hij nog wel minder van volksdansen dan ik.
    De schok die de massamoord op de onschuldige Noorse kinderen teweegbrengt, werd me gisterenavond duidelijk, toen een Finse vriendin me in tranen opbelde, en me vertelde van haar AJC-achtige ervaringen en hoe zo een Breivick daar helemaal niet in past.
    We zongen “Wij zijn jong, en dat is fijn!”, indertijd, lang geleden.
    Nu zullen we er niet aan ontkomen, om voortaan sociaaldemocratische en socialistische bijeenkomsten, trektochten en kinderkampen te laten beschermen door gewapende beveiligers. Als Rutte en het parlement daar niet aan willen, zullen we dat zelf moeten organiseren.
    Zolang justitie weigert, om aanzetten tot haat te veroordelen, kunnen we kosten daarvan nog niet verhalen op Wilders en zijn financiers en aanhangers.

  10. #10
    Al Bakrastani

    Huib Schreef:

    In Nederland bestaat zoiets als de Arbeiders Jeugd Centrale (AJC) al lang niet meer. Rond 1960 is daar door André van der Louw c.s. een roemloos einde aan gemaakt.

    en het ANJV ??? daarvan is alleen de afdeling Amsterdam niet in Dwars ( de groen-whatever jeugd ) opgegaan , en dan heb je nog de Communistische Jongeren Beweging van de NCPN , die lijken me wel volksdanserig traditioneel ….

  11. #11
    Anton Huiskens

    @Al Bakrastani

    Ik vindt jouw avatar net zo ziek als de Noorse massamoordenaar.

  12. #12
    Al Bakrastani

    Anton Huiskens Schreef:

    @Al Bakrastani
    Ik vindt jouw avatar net zo ziek als de Noorse massamoordenaar.

    natuurlijk , want een Links Avataretje is al net zo ziek als een rechts vriendje van jouw wat 92 mensen vermoord , want alles wat links doet is 10000000000000000000000000000000 keer zo erg als wanneer rechts het doet …

  13. #13
    kaaskop

    @Anton

    er is niets mis met het gedachtegoed van de PVV te bestrijden, dat betekent niet dat je individuele PVVers gaat afknallen

    Breivik heeft wel erg veel geestverwanten in dit land, dat is pas echt ziek

    dus mocht er toch gejaagd gaan worden op individuele PVVers, “dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan” om Geert te citeren

  14. #14
    Turkse vrouw

    Ik zou zeggen, dit is de uitslag van de media en de extreem rechtste mediapopulistische gedachten, ze zouden trots moeten zijn over hun daden want dit is niet die jongen van 32 die massamoord pleede maar de extreem rechtste partijleiders. Dank u!!

  15. #15
    Anton Huiskens

    @Al Bakrastani

    Ik beschrijf nergens mijn politieke voorkeur maar maak slechts een opmerking over je zieke avatar .om mij vervolgens aan een smerige massamoordenaar te koppelen vind ik nog zieker. beetje waardigheid en respect zou je sieren in deze.

  16. #16
    Rocker

    goede zaak dat die zotte Noor een paar evenzo zotte socialisten heeft afgeknald! Boontje komt om zn loontje. Die 92 dooie NSB-ratjes stelt geen zak voor met wat de NSB ratjes 60 jaar gelden hebben gedaan; linkse nsb ratjes hebben 6 miljoen dooie Joden op hun naam staan, en nog een paar miljoen uit het marxistisch tijdperk.. dus och waar maken we ons druk om..

  17. #17
    Guinness

    @Al Bakrastani

    wat een walgelijke avatar heb je, zal ik eens ff een pica van Mohammed nemen en die bewerken zodat er hetzelfde staat als bij jouw avatar? Ja dat zal ik eens gaan doen, of een pica van de koran kan ook waar een varken op schijt ofzo, of de fik erin gezet is

  18. #18
    Al Bakrastani

    Anton Huiskens Schreef:

    @Al Bakrastani
    Ik beschrijf nergens mijn politieke voorkeur maar maak slechts een opmerking over je zieke avatar .om mij vervolgens aan een smerige massamoordenaar te koppelen vind ik nog zieker. beetje waardigheid en respect zou je sieren in deze.

    O guttegut meneer mag wel mijn avatar net zo ziek vinden als een Noorse massamoordenaar , maar eist dan “waardigheid ” als ik dan hem koppel , ga afwassen man ..

  19. #19

    Guinness Schreef:

    @Al Bakrastani
    wat een walgelijke avatar heb je, zal ik eens ff een pica van Mohammed nemen en die bewerken zodat er hetzelfde staat als bij jouw avatar? Ja dat zal ik eens gaan doen, of een pica van de koran kan ook waar een varken op schijt ofzo, of de fik erin gezet is

    Ik denk eerlijk gezegd dat jij zo achterlijk bent dat je dat niet eens voor elkaar krijgt maar probeer het eens.

  20. #20
    Laurent

    Ja mensen, weer twee reacties van die vredelievende en parlementaire democratie liefhebbende PVV-ers.

  21. #21
    Abdul Alhazred

    Aan 15 en 16 te zien en elders hier staat het pévé-vee stinktrolgedierte weer te trappelen om een graantje mee te pikken van de aandacht die een extreemrechtse mislukkeling krijgt door het rechtsom slachten van mensen. O, o, wat zijn ze zielig.
    http://www.krapuul.nl/blog/29215/trolherkenning-voor-dhimmies-4/

  22. #22
    Al Bakrastani

    Guinness Schreef:

    @Al Bakrastani
    wat een walgelijke avatar heb je, zal ik eens ff een pica van Mohammed nemen en die bewerken zodat er hetzelfde staat als bij jouw avatar? Ja dat zal ik eens gaan doen, of een pica van de koran kan ook waar een varken op schijt ofzo, of de fik erin gezet is

    Ga Anton helpen met afwassen , suffer , mijn Avatar is net zoveel vrijheid van meningsuiting als de Mohammedcartoons waar rechts zo dol op was .. In tegenstelling tot rechts hou ik het bij een plaatje met een vizier op PVV / NSB meeuw , rechtse moordenaars als Breivik of Mc Veigh vermoorden liever kinderen ….

  23. #23
    Anton Huiskens

    Kom toevallig via linkje op FN in dit topic terecht en maak een opmerking over in mijn ogen zieke avatar .
    sinds Noorwegen zijn alle remmen los in ‘linkse’ en ‘rechtse’ media ,weblogs en sites en lijkt alles wel toegestaan .
    @Al Bakrastani en @Abdul Alhazred weet niet wat jullie afkomst is maar juliie zijn een visitekaartje voor de nieuwe Nederlander,ga vooral zo door.

  24. #24
    Gozer

    Anton Huiskens schreef: “@Al Bakrastani en @Abdul Alhazred weet niet wat jullie afkomst is maar juliie zijn een visitekaartje voor de nieuwe Nederlander,ga vooral zo door.”

    Jammer voor je, maar ik denk dat je hier met twee personen te maken hebt die “pure Hollanders” zijn of zoals officieel ook autochtonen heten. DAt zij er een andere mening opna houden past geheel in de gedachte van extreem-rechts. Alleen extreem-rechts kan spreken van een “realistische visie”. En een mening die daar van afwijkt moet wel van een “buitenlander”, “allochtoon” zijn of minstens net zo erg zo’n “verraderlijke linksmensch”.

  25. #25
    Abdul Alhazred

    #23 Je bent off-topic. Lees eerst de REGELS, of je wordt verwijderd!!.

    En met een logo dat een designklok voorstelt die kwart over tien aanwijst, is niks mis dunkt me, ga ergens anders doorzemelen over je frustratie, we zijn hier geen psychiater.

  26. #26
    Gozer

    Rocker schreef in reactie 16:
    “goede zaak dat die zotte Noor een paar evenzo zotte socialisten heeft afgeknald! Boontje komt om zn loontje. Die 92 dooie NSB-ratjes stelt geen zak voor met wat de NSB ratjes 60 jaar gelden hebben gedaan; linkse nsb ratjes hebben 6 miljoen dooie Joden op hun naam staan, en nog een paar miljoen uit het marxistisch tijdperk.. dus och waar maken we ons druk om..”

    En dan maar beweren die PVV-ers dat zij niets te maken hebben met zo’n Noor. Intussen wel zijn misdaden bagatelliseren. Het is geen zeldzaam fenomeen van Wilders-sympathisanten en andere extreem-rechtsen dat zij geweld tegen iedereen die niet in hun ideaalplaatje past verheerlijken.

  27. #27
    Abdul Alhazred

    Anton Huiskens Schreef:

    beetje waardigheid en respect zou je sieren in deze.

    Sieren doe je zelf maar in de kerstboom.

  28. #28
    Gozer

    Rocker, Huiskens en Guiness,
    Ik kon me begin jaren negentig de afschuwelijke geweldsuitbarsting in Rostock herinneren (voormalige DDR) tegen Vietnameze immigranten door extreem-rechtse Duitse jongeren. De ouders van die jongeren stonden erbij en deden niets. Alhoewel zij die actie’s leken af te keuren hadden ze wel begrip voor de actie’s van die jongeren, want volgens hun voerden de jongeren uit wat zij dachten. De haat van de jongeren was dus de vrucht van jarenlange intolerante opvoeding. En dat vonden de politieagenten die zogenaamd de vluchtelingen moesten beschermen ook en weinig deden tot niets om de immigranten te beschermen . Een politieagent verklaarde toen: ” Het ergste vindt ik dat ik achter de actie’s van de jongeren te staan, maar tegen de jongeren moet optreden”.

  29. #29
    Al Bakrastani

    Anton Huiskens Schreef:

    Kom toevallig via linkje op FN in dit topic terecht en maak een opmerking over in mijn ogen zieke avatar .
    sinds Noorwegen zijn alle remmen los in ‘linkse’ en ‘rechtse’ media ,weblogs en sites en lijkt alles wel toegestaan .
    @Al Bakrastani en @Abdul Alhazred weet niet wat jullie afkomst is maar juliie zijn een visitekaartje voor de nieuwe Nederlander,ga vooral zo door.

    Je vooroordelen blijken weer , Allebei zijn we hartstikke Autochtoon :D dus Ouwe Nederlanders …

  30. #30

    Gezeik over iemands afkomst is hier op de site in ieder geval NIET toegestaan. Zie de REGELS. En ik heb niet veel geduld vandaag dus LAATSTE WAARSCHUWING.

  31. #31
    Anton Huiskens

    Weet niet of de agressieve reactie van @jvdheuvel aan mij gericht is maar indien positief lees dan zef even de regels door ,vooral dat stukje over doodsbedreigingen.

  32. #32
    Abdul Alhazred

    Anton Huiskens Schreef:

    Weet niet of de agressieve reactie van @jvdheuvel aan mij gericht is maar indien positief lees dan zef even de regels door ,vooral dat stukje over doodsbedreigingen.

    :arrow: Exit! Terug naar je stinkhol.

  33. #33
    Anton Huiskens

    C. Iemand een fysiek ongemak (bijvoorbeeld: de dood) toewensen.
    Het schijnt niet strafbaar te zijn om iemands dood te wensen, maar op krapuul.nl is het niet toegestaan. Krapuul.nl is hier een uitgesproken tegenstander van.

  34. #34

    Het is altijd tegen beter weten in he als ik iemand nog een kansje geef. Blijkt keer op keer op keer opnieuw.

  35. #35
    Dehnus

    NOu Keira.. hij wil zeggen wat alle Dom Rechts Wilderianen willen zeggen “LINKS HEEFT HET GEDAAN!”. Zoals Links alles heeft gedaan volgens hun, wnat Kim Yung Il staat voor alles wat links is (Dat de man een despoot is die geweld aanhangt en weinig meer van het Marxisme echt toepast en dichter bij een Keizer zit gaat hij even aan voorbij, Maar Links heeft ook dat gedaan. net als Adolf Hitler, Nazisme, Stalin, Capitalisme (Lees deze man maar, Capitalisme in samenwerking met Cultureel Marximse heeft het gedaan ;) )). Leuk he die simpelle wereld van de Wilderiaan. En te bedenken dat ik ze eerst nog wel heb verdedidgt omdat ik de WIlderiaan het lot wou besparen wat links met Volkert van der Graaf moest ondergaan. Maar goed… dat was dus verkeerd van me.

  36. #36
    Dehnus

    Huib Schreef:

    In Nederland bestaat zoiets als de Arbeiders Jeugd Centrale (AJC) al lang niet meer. Rond 1960 is daar door André van der Louw c.s. een roemloos einde aan gemaakt.
    Toen ik nog “Trekvogel†was, (de 12-16 jarigen in de AJC heetten zo), kwamen we ook bijeen in een natuur-omgeving. Op de Paasheuvel bij Vierhouten of in Blaricum. Er werd veel aan volkscultuur gedaan: volksdansen, liederen en, serieuzer, de “Erflaters van Onze Beschaving†van Jan en Annie Romein lezen. Eigenlijk precies wat Fortuyn en Wilders zeggen te willen, maar nooit in de practijk brengen. Vredelievender en onschuldiger, ja, naïever, kun je je het nauwelijks voorstellen. Ik had en heb een bloedhekel aan dat volksdansen, bij voorbeeld.
    In Zweden, Noorwegen, Oostenrijk bestaat die vreemde, naïeve jongerencultuur nog. Doen, alsof er niets belangrijkers aan de hand is, dan het komende jeugdfestival met de sociaaldemocratische partijleider als spreker. Voor de Wilders- en Fjordman-aanhanger Breivick moet dat onverdragelijk zijn geweest. Misschien houdt hij nog wel minder van volksdansen dan ik.
    De schok die de massamoord op de onschuldige Noorse kinderen teweegbrengt, werd me gisterenavond duidelijk, toen een Finse vriendin me in tranen opbelde, en me vertelde van haar AJC-achtige ervaringen en hoe zo een Breivick daar helemaal niet in past.
    We zongen “Wij zijn jong, en dat is fijn!â€, indertijd, lang geleden.
    Nu zullen we er niet aan ontkomen, om voortaan sociaaldemocratische en socialistische bijeenkomsten, trektochten en kinderkampen te laten beschermen door gewapende beveiligers. Als Rutte en het parlement daar niet aan willen, zullen we dat zelf moeten organiseren.
    Zolang justitie weigert, om aanzetten tot haat te veroordelen, kunnen we kosten daarvan nog niet verhalen op Wilders en zijn financiers en aanhangers.

    Dat soort feestjes voor de jeugd heb je nog wel hoor. Alleen ja het is neit meer zo masaal omdat in NL mensen heel individualistisch zijn ingesteld sinds de jaren 80. Maar er worden nog wel jeugd uitjes van een paar dagen georganiseerd door Politieke partijen en stromingen. En ook van kerken net zoals in Scandinavië. En ja daar zit niet veel volksdansen meer aan nee maar hehe dat zit er ook niet meer in Noorwegen hoor dat is ook wat gemoderniseerd, natuurlijk spreekt er nog wel een grote partij bons. Maar inderdaad de Nederlander is heel erg op zich zelf geworden. Het is wat jammer maar het is gebeurt, niks aan te doen.

  37. #37
    Rocker

    Het probleem is dat ‘rechts’ eigenlijk niet bestaat. De meeste rechtse mensen zijn conservatief. Maar dat is op zich geen politieke of religieuze stroming. Links is dat wel degelijk. Je zou kunnen argumenteren dat wanneer rechts geen echte politiek stroming is, links dat ook niet is. Maar dat snijdt geen hout: nagenoeg iedere linkse club heeft een agenda die ze proberen na te streven. Dat was eerst iedereen communist maken, en nu multikul. Rechts heeft zo’n agenda niet, en nooit gehad ook. Daarom kon links met zo ontzettend veel weg komen.

    De gemiddelde Nederlander is niet zo politiek. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Die willen een no-nonsense beleid. Harder straffen? Op zich niet, als dat tenminste niet nodig is. Aangezien je tegenwoordig bejaarden total loss mag slaan en niet eens in voorarrest gehouden wordt, stuit dat de gemiddelde Nederlander flink tegen de borst. Daarom wil de gewone Nederlander dat er harder gestraft wordt. Niet op grond van een of andere ideologie.

    Je zou kunnen zeggen dat ‘links’ gewoon socialistisch is en dat ‘rechts’ eigenlijk gewoon de rest is! Er bestaat immers geen enkele verwantschap tussen die zogenaamde rechtse partijen. Vergelijk bijvoorbeeld de SGP met de VVD. Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze niet socialistisch zijn. Een nieuwe (conservatieve) islamitische of voor mijn part hindoeïstische partij zou ook rechts genoemd moeten worden terwijl er geen verwantschap bestaat met andere ‘rechtse’ partijen. Die klote ideologie van het socialisme verdeelt de maatschappij gewoon in tweeën. De termen ‘links’ en ‘rechts’ stammen nog uit de tijd van voor de Franse Revolutie en zijn eigenlijk al lang achterhaald. ‘Links’ is ook eigenlijk niet echt vooruitstrevend en misschien ook nooit geweest. Het is een vals vooruitgangsgeloof! Het socialisme is in wezen een conservatieve, materialistische en 19e-eeuwse ideologie waarvan het falen al lang gebleken is. Het kan de wereld ook alleen maar (pseudo-wetenschappelijk) ‘verklaren’ van uit de economie en alleen al om die reden is het conservatief. Een culturele (of nog erger een spirituele) dimensie, zoals met de Islam het geval is, ligt volstrekt buiten de ideologische horizon van het socialisme. Je ziet dan ook dat socialisten hier geen enkel antwoord op hebben en niet veel verder komen dan het verketteren van de critici van de Islam omdat ze de schuld van de problemen met de moslims in eerste instantie altijd zoeken bij de Westerse kapitalistische maatschappij. Het is altijd discriminatie en racisme en zo. :yuk:

    Het zou goed zijn als dat hele socialisme en dat gedoe met ‘links’ en ‘rechts’, waarmee iedere keer tegenstellingen en verwantschappen worden gesuggereerd (vooral met ‘extreemrechts’) die helemaal niet bestaan, uit onze cultuur zou verdwijnen. Het is nu de dageraad van een nieuw millennium en we zitten nog steeds met die ideologische shit van de afgelopen eeuwen, wat iedere keer weer opnieuw problemen veroorzaakt! In dit geval de islamisering, waarbij de linxen zich weer ontpoppen als landverraders omdat ze een afkeer hebben van onze cultuur. Het wordt nu echt tijd dat er een einde aan komt!

  38. #38

    Het klopt dat ik een afkeer heb van jouw cultuur en ik ben het ermee eens dat het tijd wordt dat er een einde aan komt. Ik kan je ook verzekeren dat het niet lang meer gaat duren. Hier op de site bedoel ik.

  39. #39
    Abdul Alhazred

    Rocker Schreef:

    Het is nu de dageraad van een nieuw millennium en we zitten nog steeds met die ideologische shit van de afgelopen eeuwen, wat iedere keer weer opnieuw problemen veroorzaakt! In dit geval de islamisering, waarbij de linxen zich weer ontpoppen als landverraders omdat ze een afkeer hebben van onze cultuur. Het wordt nu echt tijd dat er een einde aan komt!

    Ik neem aan de AIVD meekijkt? Nou dan kunnen ze meteen dit rechtse element hun lijstje zetten.

  40. #40
    Dirk Visser

    Die Rocker verwoord het prima, ik heb daar al eens iets over geschreven: http://www.krapuul.nl/blog/38986/idealisme-of-macht/
    Het zal wel een te lang verhaal zijn voor dit figuur, het zij zo. Meesten kunnen allen maar one-liners aanhoren.

  41. #41

    @Al Bakrastani ik vind je avatar ziek, voeg eens de daad bij het beeld dat het uitdraagt. Dat is niet ziek want komt niet van rechs! Maar goed rechs is ziek maar dat wisten we al, maar voor hun alleen hun daden. Niet geschoten is altijd een mis-…..daad is rechs gedachtengoed. Trouwens, zo’n meeuw is echt niet te vreten hoor. Neem voor mijn part eens een vette blonde PVV-er op de korrel, er is er maar 1 van dus. De rest van de kudde is te mager om er een schot hagel aan te besteden en je zou Dion z’n animal cops maar aan het schrikken brengen. Moeten ze optreden wegens jouw het uit hun lijden halen van de stumpers.
    Schrap deze oftoppikke breenweef maar maar sorry het moest even want het is soo lèèèèkkkkerrrrrr!!!!!

  42. #42
    Al Bakrastani

    Sjuul van Dissel Schreef:

    @Al Bakrastani ik vind je avatar ziek, voeg eens de daad bij het beeld dat het uitdraagt. Dat is niet ziek want komt niet van rechs! Maar goed rechs is ziek maar dat wisten we al, maar voor hun alleen hun daden. Niet geschoten is altijd een mis-…..daad is rechs gedachtengoed. Trouwens, zo’n meeuw is echt niet te vreten hoor. Neem voor mijn part eens een vette blonde PVV-er op de korrel, er is er maar 1 van dus. De rest van de kudde is te mager om er een schot hagel aan te besteden en je zou Dion z’n animal cops maar aan het schrikken brengen. Moeten ze optreden wegens jouw het uit hun lijden halen van de stumpers.
    Schrap deze oftoppikke breenweef maar maar sorry het moest even want het is soo lèèèèkkkkerrrrrr!!!!!

    sjuul , da sal ik for ju doen , geef me ff ju adres dan kan ik ut bewijs naar ju toesturen , maarre ik moet eerst wel een bril kooppe want andurs schiet ik misgien een van die Haagse ooiervaars doot , en van de vriendjes van Geert mag da nie want dat is de fogel van FC Den Haag , :D :D

  43. #43

    Wilders mag dan vinden dat die gek een zieke geest heeft, maar ze zijn wel degelijk elkaars geestverwanten. Iemand zei het op Krapuul ben het er mee eens! http://t.co/yP1j0a5

  44. #44

    Woonschip Painted Bird, 8245AC 15. Wel graag voor het gaat stinken. :wink:

  45. #45
    Abdul Alhazred

    Al Bakrastani Schreef:

    Je vooroordelen blijken weer , Allebei zijn we hartstikke Autochtoon dus Ouwe Nederlanders …

    En zo is dat! Altijd een genoegen om te zien hier hoe sommig pvv-janhagel helemaal over de rooie gaat bij het zien van een allochtoonachtige naam, die van mij is overigens een fantasiefiguur uit een boek. :lol:
    http://media.comicvine.com/uploads/0/77/195920-141886-abdul-alhazred_large.jpg
    Aardig plaatje, persoonlijk zou `k een groter kromzwaard gekozen hebben, zwaait wat stabieler. :-)

  46. #46
    Al Bakrastani

    Abdul Alhazred Schreef:

    En zo is dat! Altijd een genoegen om te zien hier hoe sommig pvv-janhagel helemaal over de rooie gaat bij het zien van een allochtoonachtige naam, die van mij is overigens een fantasiefiguur uit een boek.
    http://media.comicvine.com/uploads/0/77/195920-141886-abdul-alhazred_large.jpg
    Aardig plaatje, persoonlijk zou `k een groter kromzwaard gekozen hebben, zwaait wat stabieler.

    Mijn is een mengsel van Surinaams en Nederlands Bakra=Blanke Nederlander Stan= Land van Stani + Iemand uit het land van Dus ” Persoon Uit het land der Nederlanders ” Nederlander Dus :D :D

  47. #47
    Al Bakrastani

    Sjuul van Dissel Schreef:

    Woonschip Painted Bird, 8245AC 15. Wel graag voor het gaat stinken.

    Moet ik wel eerst heel diep vriezen , meeuw stinkt levend al :)

  48. #48
    Abdul Alhazred

    #46 Al Bakrastani. Had ik eerder van je gelezen. Interessant! Goed gekozen naam en maximaal irritant voor reagurende Henken & Ingrids die zo’n musulman (aan naam te oordelen) even de oren willen wassen :lol:

  49. #49
    LeRoiDanse

    #16
    Rocker
    24 jul 2011 – 7:40 pm

    [goede zaak dat die zotte Noor een paar evenzo zotte socialisten heeft afgeknald! Boontje komt om zn loontje. Die 92 dooie NSB-ratjes stelt geen zak voor met wat de NSB ratjes 60 jaar gelden hebben gedaan; linkse nsb ratjes hebben 6 miljoen dooie Joden op hun naam staan, en nog een paar miljoen uit het marxistisch tijdperk.. dus och waar maken we ons druk om..]

    Zeg rocker, even op de man af gevraagd, als jij de kans kreeg, zou jij er dan ook een paar vermoorden van die nsb-ratjes? Wie dan bijvoorbeeld?

  50. #50
    Anton Huiskens

    Zou bijna denken dat Abdul Alhazred een alias van Peter Breedveld is. de methode is hetzelfde,op fascistische leest modereren,reageerders zomaar bannen en vervolgens afzeiken.
    Sneu,zou ons Hanne zeggen.

  51. #51
    Al Bakrastani

    Anton Huiskens Schreef:

    Zou bijna denken dat Abdul Alhazred een alias van Peter Breedveld is. de methode is hetzelfde,op fascistische leest modereren,reageerders zomaar bannen en vervolgens afzeiken.
    Sneu,zou ons Hanne zeggen.

    ben dan je al gebant , Jankmeeuw ?? nee , natuurlijk niet want in tegenstelling tot de rechtse sites krijg jij hier wel de kans om onwelgevallige meningen te krijsen …

  52. #52
    H. Noble

    Overdrijving ten top. U hoeft als linksmens niet dood.
    Maar waarom moet de heer Wilders wel dood, hij wordt al vele jaren beschermd omdat hij op een islamitische dodenlijst staat. Of wilt u ontkennen dat dit waar is of wilt u deze waarheid niet erkennen.
    Wat de Noor heeft gedaan is volstrekt verwerpelijk, dit is geen politiek correct antwoord, maar een menselijk standpunt. Helaas is het kennelijk wel zo, op basis van tot nu toe gepubliceerde informatie over en door de Noor, dat hij gemoord heeft omdat hij niet werd gehoord door de linksmens dan wel dat de linksmens zijn ideeen over de islam als niet ter zake doende heeft genegeerd. Dit is op zich niet verwonderlijk alles wat de linksmens niet wil zien de linksmens niet het gewenste resultaat oplevert bestaat volgens de linksmens niet. Hierdoor wordt al vele jaren door de linksmens een kiem gezaaid
    welke tot niets positiefs kan leiden.

  53. #53
    LeRoiDanse

    52

    Hoe krijg je het uit je smerige strot en smerige klauwen geschreven. Misselijke kwal.

  54. #54
    Abdul Alhazred

    H. Noble Schreef:

    Helaas is het kennelijk wel zo, op basis van tot nu toe gepubliceerde informatie over en door de Noor, dat hij gemoord heeft omdat hij niet werd gehoord door de linksmens dan wel dat de linksmens zijn ideeen over de islam als niet ter zake doende heeft genegeerd.

    De NSB komt ook weer langs, zo te zien.

  55. #55
    Abdul Alhazred

    Anton Huiskens Schreef:

    Zou bijna denken dat Abdul Alhazred een alias van Peter Breedveld is. de methode is hetzelfde,op fascistische leest modereren,reageerders zomaar bannen en vervolgens afzeiken.
    Sneu,zou ons Hanne zeggen.

    Nogmaals. Je bent off-topic. Scheer je weg met je weerzinwekkende trollengeklaag.

  56. #56
    Jan uit Helmond

    Nog even een ander geluid: Al Bakrastani ik vind je avatar helemaal top!

  57. #57
    Abdul Alhazred

    Jan uit Helmond Schreef:

    Nog even een ander geluid: Al Bakrastani ik vind je avatar helemaal top!

    Ja, want je kan er van alles in zien. Bv. een vogelspotter, zo’n ornitholoog, die die door een
    veldkijker afwijkend gedrag van meeuwen bestudeert.

  58. #58
    horinees

    ”Moet ik als links mens ook maar dood?”

    Wat een pakkende kop.

    Is dat een aanbod?
    In het kader van vraag en aanbod zou ik zeggen….wat let je?
    Dit is immers een vrij land.
    Maar ”doe je ding” dan zodanig dat anderen je rommel niet hoeven op te ruime, dus niet springen en geen trein.

  59. #59
    LeRoiDanse

    58:

    Soms denk ik: opzouten met dat akelige gebral, ga naar je eigen vriendjes en vriendinnetjes.
    Maar tegelijk ook wel goed dat we kunnen blijven lezen hoe ZIEK jouw soort monsterlijke wezens is.

    Ja, jullie ziijn zieke moordlustige wezens.

  60. #60
    Otto

    Nou, ik had van de linkse intellectuele politiek correcte kerk toch wat meer relativeringsvermogen verwacht. Maar ook de schrijver van dit topic wijst Wilders blind aan als ‘schuldig’. Let wel, Wilders wijst elke vorm van geweld af, is zelfs tegen een missie in Afghanistan, en verkondigt slechts zijn politieke mening. Als een eenzame moordende gek de naam van Wilders noemt, wil dat niet zeggen dat Wilders ook schuldig is. Wanneer bijv. Volkert v.d.G. zou laten blijken gecharmeerd te zijn van de Partij v.d. Dieren wil dat ook niet zeggen dat Marianne Thieme aanzet tot haat dan wel moord. Dit is precies hetzelfde, sufferdjes.

  61. #61

    [...] door ene Rocker bij deze post ‘Moet ik als links mens ook maar dood’ goede zaak dat die zotte Noor een paar evenzo zotte socialisten heeft afgeknald! Boontje komt om zn [...]

  62. #62

    @60 flikker op met je “kerk” stomme papegaai.

  63. #63
    Abdul Alhazred

    #60 O. Lastig hè? Vrijheid van meningsuiting? En al helemaal nu je eigen instinctgenoten een misdaad tegen de menselijkheid goedpraten van een mislukte `Scharführer’uit Oslo. Hij eist zelfs recht op uniformdracht naar keuze op proces.
    En nu oprotten met je neuzelig gezemel, zie REGELELS: piepen, klagen en miepen? (Zie ook twee logo’s rechtsboven) :arrow: Exit!

  64. #64
    Otto

    EDIT REDACTIE: GEWIST ivm REGELS

  65. #65
  66. #66
    Abdul Alhazred

    Otto Schreef:

    Meteen schelden dus in deze rooie kerk.

    Rechtsextremisme is geen mening.

  67. #67
    Al Bakrastani

    Otto Schreef:

    Nou, ik had van de linkse intellectuele politiek correcte kerk toch wat meer relativeringsvermogen verwacht.

    Linkse politiek correcte Kerk zit je hier verkeerd voor , we noemen hier het beestje gewoon bij zijn naam : Wilders is een Fascist en hij en zijn volgelingen zijn geestverwanten van de Noorse moordenaar , daarnaast is Wilders als belangrijk bijdrager aan het klimaat van haat in Europa tegen Links en Moslim schuldig als aanstichter van deze moordpartij !!!!

  68. #68
    willem

    @64 Jouw Noorse vriend was nogal fan van je blonde lijder…de inspiratie voor zijn daad haalt hij bij dit soort mafkezen vandaan. De manier waarop de PVV politiek bedrijft is een gevaar voor onze, maar ook voor andere samenlevingen….het verdeelt en zet mensen tegen elkaar op. Als het dan fout gaat zoals in Noorwegen ga dan niet roepen dat de PVV de meest vredelievende partij is. Geert roept niet op tot geweld, maar zijn handelswijze veroorzaakt het wel…Neem je verantwoording en denk na over je acties….Als de PVV, de blonde lijder en jij dat zouden kunnen dan kan je pas spreken over relativeringsvermogen….nu is het meer struisvogelen

  69. #69
    Keira

    Dienstmededeling: Keira is van plan om nog heeeeeeeel lang te blijven schrijven en vooral rechtse trollen en gepeupel en allerlei ongedierte dat overdag onder stenen en in holen woont te irriteren.

    Dus met de woorden van jullie Grote Meester: Wen er maar aan!!!!!! :grin: 8)

  70. #70
    Anton Huiskens

    EDIT REDACTIE: GEWIST ivm REGELS

  71. #71
    WIM WEGMAN

    EDIT REDACTIE: GEWIST ivm REGELS

  72. #72
    kaaskop

    @Anton Huiskens

    waarschijnlijk ben je in ieder geval geestelijk impotent

    je totale gebreke aan argumenten kun je niet verhullen met wat zielig geleuter over andermans snikkel

    Henk & Ingrid zijn trots op je!

  73. #73
    WIM WEGMAN

    EDIT REDACTIE: GEWIST ivm REGELS + opzouten

  74. #74
    LeRoiDanse

    69:

    Goed zo Keira, ik blijf meedoen. Ze wonen ook in riolen en in beerputten, daar verschuilen ze zich, maar ze willen er niet uitkomen die stinkerds :-)

  75. #75
    GJ_

    Guinness Schreef:

    @Al Bakrastani
    wat een walgelijke avatar heb je…

    Wat veel erger is, is dat jouw nick er voor zorgt dat mijn favoriete biermerk nu een beetje nare bijsmaak krijgt.

    Zucht, maar eens kijken waar ik hier O’Hara’s Stout kan krijgen.

  76. #76
    peter van gelderen

    Ik sprak, ik spreek en ik zal blijven spreken zodat nazi- of nazi-achtige praktijken zullen verdwijnen. De samenleving bewust te maken van de gevolgen van het creëren van een klimaat van extreem-KAPITALISME die aanzet tot individualisering dat een voedingsbodem is voor egoïsme dat op zijn beurt in slechtere economische omstandigheden haat aanwakkert.
    De beginselen daarvoor liggen toch echt bij de regeringsleiders die maar niet willen inzien dat wanneer je een verdeel-en-heers-politiek toepast (bezuinigen op de armsten en de rijken met rust laat) er heel veel haat in de maatschappij komt (gebeurt vanzelf).
    Hoeveel haat hebben we nu al niet tegen de GRAAIERS, hoeveel haat hebben we al niet tegen buitenlanders die “onze” banen afpakken maar wel tot ons 67e moeten blijven werken? Hoeveel haat hebben we al niet tegen de Grieken die hun foute graaiers OOK aanpakken. Zijn er bij ons dan niet een paar banken omgevallen als er geen belastinggeld was gespendeerd om die banken te redden. Moeten we dan niet eens eerst naar onszelf kijken en hand in eigen boezem steken VOORDAT we anderen gaan beoordelen voor HUN fouten.
    Het klimaat is er nu rijp voor. Ien Dales sprak in 1992 al over gebrek aan integriteit bij politici en ambtenaren. Gebrek aan integriteit ondermijnt de democratie zo schreef zij.
    Ik laat het waarheidsgehalte over aan degene die dit stukje tekst leest.
    Wanneer ik er zelf een mening over heb word ik weer van alle (rechtse) kanten afgezeken omdat ze de waarheid niet willen horen.

  77. #77
    Henk Veldman

    John Schreef:

    Dan lees ik geschokt: “In de Bijbel wordt gelezen want daar staat in dat je homo’s dood moet maken†van Henk Veldman. Maar zelf wel voor het homohuwelijk zijn terwijl hierdoor de homosexuele medemens de dood wordt ingejaagd, dus heeft de linkse kerk bloed aan haar handen.

    Dat heb ik niet in de Bijbel geschreven, maar iemand anders. Lees maar eens onder Levitcus 20:13 ( http://is.gd/FffJTq )
    13 Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
    Weet je wat zo geinig is John?
    Bij de Islam hoef je niet dood.
    Je krijgt wel straf. Stenigen of stokslagen. Ik weet niet wat ik liever zou hebben. Die doodstraf volgens de Bijbel of de stokslagen volgens de Islam.
    Maar je hoeft ze niet te ondergaan. ALs je netjes sorry zegt en belooft het noot weer te doen, dan krijg je geen straf.
    Zo zie je maar weer hoe gemeen én de moslims én de linkse kerk zijn want ze weigeren toe te geven dat ze slecht zijn, omdat ze wel weten dat de Wilders-aanbidders weigeren toe te geven dat ze zich gewoon op de kast laten jagen door een uiters verderfelijk laf en slecht mens, genaamd Wilders.

    Jesus zei Wie zonder zonde is werpe de eerste steen deze uitspraak hebben ze nog NOOIT begrepen. Wat deze man in Oslo heeft gedaan is naar m.i. een wanhoopsdaad (en niet goed te praten) tegen het linkse verraad van binnenuit.

    Ik heb dat ooit eens gedaan toen een dominee dat zei, maar het gevolg was dat die dominee in het ziekenhuis belande en ik een half jaar “zwaar” kreeg wegens ernsige mishandeling.
    Maar dat terzijde.
    Weet je nog in welk verband Jezus dat zei?
    Dat ging om een overspelige tante. Ook daar staat de doodstraf op volgens de Bijbel.
    We pakken nu Levitcus 20:10 er even bij.
    10 Wie overspel pleegt met een getrouwde vrouw, een vrouw die een ander toebehoort, moet ter dood gebracht worden. Beide echtbrekers moeten worden gedood.
    Ook in dit geval kiest de Islam voor dezelfde straf. Dus niet de doodstraf maar stokslagen of stenigen en ook kun je er vanaf komen als je sorry zegt of in het Arabisch: هو على تأسّÙني. أنا سأتمّ هو أبدا.
    Maar nu wordt het nog leuker.
    Je krijgt die straf pas als er tenminste 4 getuigen zijn van je verachtelijk gedrag.
    Mu wil ik best bekennen dat ik ook wel eens overspel heb gepleegd. Maar geloof het of niet, daar was verder niemand bij dan alleen die zij en ik. Niemand anders heeft het ooit gezien hoe we aan het overspelen met elkaar waren. Dus we hoeven ons niet eens te verontschuldigen. Ik wel later bij mijn vrouw en die gaf me wel straf waar ik ook mogelijk nog liever de Bijbelse doodstraf had gekregen , die ze me best had mogen gunnen want ze is namelijk wél Christelijk.

    11 Wie het bed deelt met de vrouw van zijn vader, onteert zijn vader. Man en vrouw moeten beiden ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
    Ook dít heb ik op m’n geweten gehad.
    Ik kan kan je verzekeren dat ik nog nooit zo diep in een vrouw heb gezeten, als juist bij m’n moeder.
    En als ja haar aan de borsten sabbelt…. Dat is zo lekker…! Maar ja, na een jaar ga je van de borst af en krijg je de fles. Waar je 15 jaar later weer heimwee naar krijgt en dan is het weer makkelijk dat de slijterij op de hoek zit.
    Bij de Islam mag je niet zuipen.
    Ben toch maar blij dat ik atheïst ben. Dat ik links ben is juist een nadeel. Want juist onder links heb je de meeste mensen die lid zijn van de Blauwe Knoop. Als Katholiek mag je in ieder geval wel wijn drinken op zondag. Ze noemen dat overigens “het bloed van Christus”. Kannibalisme is wél verboden bij de Islam.

  78. #78
    Mat

    Geert Wilders zal nooit zijn verantwoording nemen voor het polariseren van de samenleving, omdat hij hier niets mee te winnen heeft. De PVV kan namelijk alleen maar groeien op die polarisatie, het is hun zeer bewuste gekozen strategie, hoewel ze dat niet openlijk toegeven. Extremisme kan alleen groeien door polarisatie.




Reageer

smilies?

Door hier te reageren verklaar je je akkoord met onze huisregels.

Advertentie

Zoeken met google

Advertentie

Laatste reacties

Ontwerp:

234x60
Inloggen | (CC) Krapuul.nl 2009 - 2011 | Sitemap | Privacy statement