Plannetje Wilders voor showproces mislukt
Proces Wilders; slechts 3 van de door Wilders gevraagde getuigen mogen gehoord worden, en dat achter gesloten deuren. Dat media-spektakel dat W. wilde gaat dus niet door, op zich natuurlijk jammer want ook vandaag hadden we bijvoorbeeld graag zijn bakkes willen zien toen hij hoofdschuddend hoorde hoe de rechtbank op niet één van zijn eisen/wensen inging. Of het gezicht van de rechter als, op verzoek van W., een ayatollah komt uitleggen dat W. zogenaamd “gelijk heeft”.
Dat haat zaaier “Arabist” Hans Jansen mag komen is op zich een goede zaak. Die kunnen ze dan tegelijk meenemen als ze Wilders veroordelen.
(Zie Telegraaf en Volkskrant)





3 feb 2010 - 2:35 pm
Ik vind het een beetje aandoenlijk te vinden voor W.
En de raadsman wist donders goed dat dit plannetje natuurlijk niet zou lukken. Maar hij boert er van, dus alles wat W. hartje begeert krijgt hij.
3 feb 2010 - 2:38 pm
^begin, ben in een melige bui en dan typ ik, klik en ga dan pas kijken.
3 feb 2010 - 2:40 pm
hans jansen,,,,
als deskundige
dan ben ik ook een deskundige
3 feb 2010 - 2:47 pm
Hans Jansen is ook een “ervaringsdeskundige” net als Mohammed B.
Maar goed ik heb geen meelij hoor. Zeker niet met Moskofiets. Die heeft vandaag weer wat mooie nieuwe zeilbootonderdelen verdiend.
3 feb 2010 - 2:50 pm
Kijk hier de nieuwe boot van Moszko
http://www.botentekoop.nl/motorkruisers/762580/VANDUTCH-40-2009.html
3 feb 2010 - 2:52 pm
En dit is wel een leuk bootje voor W. als Mosko met m klaar is;
3 feb 2010 - 3:19 pm
@6: wies da? lekker ding joh
Maarre geert had dus wederom dezelfde graskleurige stropdas om, zie ook nrc http://www.nrc.nl/binnenland/proceswilders/article2474842.ece/Proces_tegen_Wilders_aangehouden
3 feb 2010 - 3:20 pm
Moskofiets? Wahahahaha
Maar dat bootje van Bram dus hè, tjeeetje zeg
Rijke stinkende bastard zonder ruggegraat.
3 feb 2010 - 3:21 pm
ah @6 is een redneck, jammer…
3 feb 2010 - 3:22 pm
Just curious, welke vd 3 Billy’s is dat?
3 feb 2010 - 3:25 pm
@7 Er staat onder die foto dat ie van 20 januari is.
3 feb 2010 - 3:27 pm
Oh okay jammer, maar we weten dus niet wat voor kleur stropdas Geert vandaag om had?
3 feb 2010 - 3:29 pm
Gaat even zoeken
3 feb 2010 - 3:31 pm
Nee deze keer een rode stropdas
http://twitpic.com/116573
3 feb 2010 - 3:31 pm
3 feb 2010 - 3:32 pm
Rood, kleur van de socialisten
3 feb 2010 - 3:33 pm
@16 Ik was ook geschokt
3 feb 2010 - 3:35 pm
Trouwens @admin: Er zijn mensen die krapuul zodanig haatzaaiend vinden, dat ze daarom op Geertje zouden gaan stemmen. Ik snap zulke overdreven reacties niet. Zulk harde taalgebruik doen wij toch niet aan?
3 feb 2010 - 3:38 pm
als dat een reden is om op wilders te stemmen en de haatzaaierij van wilders niet een reden is om op …ehm…pvdk te stemmen dan begrijp ik die mensen niet
3 feb 2010 - 3:39 pm
@18 Maar dat zijn lieden die eigenlijk nu al weten dat ze in de toekomst op Geert gaan stemmen. Daar heeft krapuul geen invloed op.
3 feb 2010 - 3:39 pm
Partij Van De Krapuul, mooie EZ
3 feb 2010 - 3:40 pm
@20: Ik had iets geplaatst op nujij.org inclusief een linkje van specifiek dit draadje. Daar kwam die reactie van…
3 feb 2010 - 3:41 pm
Ik denk dat wij gewoon een speciaal krapuul kliekje zijn, waar buitenstaanders nix vd ‘krapuul taal’ snappen.
3 feb 2010 - 3:47 pm
@22 Ja, dat argument hoor ik ook vaak. Dat krapuul is een stelletje zooi, ik ga maar op wilders stemmen. Iets in die trand iig. Maar ja wat moet je ermee? Die mensen weten al op wie ze gaan stemmen en luisteren niet naar tegenargumenten.
3 feb 2010 - 3:48 pm
Tja, weet ff nix in te brengen. Bakkie doen?
3 feb 2010 - 3:50 pm
Ik quote even van mijn nujij.org draadje “13:00 uur live Wilders-zaak”:
3 feb 2010 - 3:51 pm
Dat is toch gewoon gelul. Als krapuul voor hun een reden is om op Wilders te stemmen dan geeft dat gewoon aan dat ze niet sporen.
3 feb 2010 - 3:55 pm
@27: Precies.
Wij worden dus voor enge extremisten uitgemaakt. Sorry hoor, maar wij staan daar verre van.
3 feb 2010 - 3:55 pm
Vraag maar of ze 1 extreem ding kunnen noemen op Krapuul. Met linkje erbij. Hebben ze niet. Weten ze niet.
3 feb 2010 - 3:55 pm
denk dat ze vaak niet snappen dat er soms wilderismen gebruikt worden die ze serieus nemen.
3 feb 2010 - 3:55 pm
Ach ja otters hè. Laat ze maar op Geer stemmen. Worden het otterende verwilderden.
3 feb 2010 - 3:56 pm
@29: Yep, concrete voorbeelden kunnen ze niet noemen.
3 feb 2010 - 3:56 pm
@jvdheuvel
jawel hebben ze wel
fitna met mein kampf vergelijken bijvoorbeeld
daar doelde ik oa op met wilderismen
3 feb 2010 - 3:57 pm
Iemand zin om Geert te scheren?
http://www.scheertwilders.nl/
3 feb 2010 - 3:57 pm
Verschil Fitna was in stereo en Mein Kampf was zwart wit?
Dat was een grap.
3 feb 2010 - 3:58 pm
Dat ze te dom zijn om te snappen wanneer iets een grap is dan is dat hun probleem daar ga ik me niet mee bezig houden.
3 feb 2010 - 3:58 pm
@Zwembad: Ik heb alleen dit draadje gelinkt op nujij.org.
3 feb 2010 - 3:59 pm
Admin dat spelletje is heel leuk, probeer maar @34
Je moet geert behoeden moslim te worden
3 feb 2010 - 3:59 pm
Volgens mij heb ik vandaag exact 0 bezoekers via Nujij.org binnengehad.
3 feb 2010 - 4:00 pm
@34 ja dat spelletje ken ik (natuurlijk)al.
3 feb 2010 - 4:00 pm
@39: Serieus? Erm… ze moeten via proxy daar reageren. Dus misschien is dat de reden?
3 feb 2010 - 4:01 pm
ja serieus ik heb hier niemand via nujij.org gezien
3 feb 2010 - 4:01 pm
Ook niet rare proxy namen gezien?
3 feb 2010 - 4:03 pm
Maar goed, wederom krijg ik als reactie:
3 feb 2010 - 4:03 pm
Back to ON-topic dan maar
3 feb 2010 - 4:03 pm
Nog geen verslag van Ruktor, had het wel verwacht tegen deze tijd.
3 feb 2010 - 4:03 pm
Normaal dan klikken ze op een link en dan kan ik zien waar ze vandaan komen. Google, twitter, nujij.nl, telegraaf, shiftzone, etc etc etc. Maar 0 nujij.org.
3 feb 2010 - 4:04 pm
@44 waar staat dat dan, wie is dat dan?
3 feb 2010 - 4:06 pm
Ik had een tijdje terug ook iemand op nujij.nl die dat soort kletskoek liep te verkopen, zo van “oh het is krapuul nou dan is het extremistische haat rommel” en ik heb hem tot 6 keer toe gevraagd om daar dan 1 voorbeeldje van te geven. En toen, verrassend: niks.
Misschien is dit wel dezelfde.
3 feb 2010 - 4:09 pm
In dit geval gaat het om Cody, judge en bonny. Draadje staat op http://nujij.org/members/blog3.php
3 feb 2010 - 4:14 pm
Ja ok hou maar op. Zeg maar als ze iets extremistisch of haat op deze site vinden dat ze even moeten aangeven wat dat dan is, dan haal ik het wel even weg, dat is namelijk absoluut niet de bedoeling dat hier zoiets staat. Dit is geen site van PVV-aanhangers.
3 feb 2010 - 4:16 pm
@admin: Maak je niet zo druk joh, het zijn die lui maar. Ze geven niet eens concrete voorbeelden, hebben vooraf al een mening en kennelijk klikken ze ook geen link aan. Ze praten elkaar gewoon na en zijn boos omdat sommige van hun vriendjes hier gebanned zijn of niet mogen posten. Zegt genoeg lijkt mij.
3 feb 2010 - 4:18 pm
Ik maak me helemaal niet druk. Ja en nu je het zegt, bonny heb ik direct na haar allereerste bericht hier op deze site, een ban gegeven. Klopt. Ik dacht weg met die onzin die wil ik hier niet hebben.
3 feb 2010 - 4:18 pm
Lol
3 feb 2010 - 4:21 pm
Ok genoeg hier over. Verder nog nieuws over de grote Wilders-freakshow?
Anders ga ik maar naar huis zo.
3 feb 2010 - 4:22 pm
Nope niks. Ja, wilders heeft 2 nieuwe sites opgericht.
3 feb 2010 - 4:23 pm
@56: Oh linkjes a.u.b.
3 feb 2010 - 4:27 pm
http://www.wildersproces.nl/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=4&Itemid=2
3 feb 2010 - 4:27 pm
Ja die 2 sites die heb ik gezien. Maar ik weet niet wat ik er mee moet; ze voegen niks toe.
3 feb 2010 - 4:29 pm
Wilders zelf voegt ook nix toe.
3 feb 2010 - 4:29 pm
Check die PayPal klikker rechts in beeld. Die zal hij wel nodig hebben. Ja nieuwe sponsors moeten binnen gehaald worde.
3 feb 2010 - 4:30 pm
Hoe financiert die malloot dit eigenlijk?
3 feb 2010 - 4:31 pm
@61: OMFG en den ook Haïti willen gebruiken voor zijn nonsens praatjes. Bah! I’m in desperate need of a peuk
3 feb 2010 - 4:34 pm
Nou ik ga er maar vandoor lui. Fijne avond alvast. Laters.
3 feb 2010 - 4:39 pm
Wel thuis Jvdh
3 feb 2010 - 6:14 pm
Jullie zijn idioten, en nog erger dan die schytmoslims die jullie zo aanbidden. Jullie verdienen een Wilders niet. Veel plezier onder de sharia !
Islam en Koran is niet het probleem, dat is ouwe lulkoek voor debielen, geen hond die dat nog interesseert. Het zijn de MOSLIMS die als een plaag ongedierte Europa kapot maken en jullie helpen daar aan mee. Bah ! Schaam jullie!
3 feb 2010 - 6:55 pm
@66 scheer je weg racist
3 feb 2010 - 7:57 pm
liever de sharia dan wilders
wilders’ sharia is me te bloeddorstig
3 feb 2010 - 8:06 pm
Die mercator heeft echt niks zinnigs te melden he
3 feb 2010 - 8:10 pm
Nope
3 feb 2010 - 11:54 pm
Hmmm…onze huis-nazi is wel een beetje erg verongelijkt vandaag…
5 feb 2010 - 11:05 am
binnen geen SHOW, buiten ook nix.
of de achterban luistert goed en is thuis gebleven? zelfs niet belangstellend een stiekeme glimp van de grote Leider op te vangen?
nog erger, de achterban kreeg wèl een uitnodiging, maar is lekker thuis bij de kachel gebleven.
hij weet de massa wel in beweging te brengen. 200 man in Amsterdam en 20 demonstranten tegen hem in London.
hij moet meer oude films bekijken, hoewel dat ego van hem dan wel een tik krijgt. gebakken lucht verkoper, keizer zonder kleren en geen volk met kinderen die hem daar op kan wijzen.
zou de Leider dit proces geestelijk aan kunnen? ik verwacht nog steeds dat er een moment komt dat de lege huls in elkaar zakt. afknapt, gaat flippen. zijn ware ikje toont.
5 feb 2010 - 9:53 pm
Geert Wilders……my hero (zucht)
5 feb 2010 - 10:13 pm
Waarom zijn jullie er zo schyterig voor dat Wilders een hele reeks baarden, de een al achterlijker dan de ander, als getuige zou oproepen? Volgens jullie is er toch niks mis met Islam en moslims, dus kunnen die moslim-apen toch makkelijk Wilders van antwoord dienen zodat Het Algemeen publiek kan zien dat Wilders gewoon een enorme Hitler-aanbidder en racist is?
5 feb 2010 - 10:18 pm
Ik had graag gezien dat alle getuigen en plein public aan bod waren gekomen.
5 feb 2010 - 10:23 pm
@ 74 Wij zijn er niet huiverig voor, immers niet de Islam staat voor het hekje, maar Wilders. Dus Wilders volgt al een verkeerde strategie door “deskundigen” erbij te halen. Hij zou zich bezig moeten houden met te bewijzen dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan de aanklachten. In plaats daarvan wil hij aantonen dat de Islam kwaadaardig is en dat hij de waarheid spreekt. Maar de waarheid is subjectief.
5 feb 2010 - 10:23 pm
Dat kan je niet menen want dan zou de achterlijkheid van moslims tentoongesteld worden zodat niemand er meer omheen kan of wil.
Maar mss denk jij écht dat moslims niet achterlijk zijn en een bepaald nut zouden kunnen hebben, dat zou ook kunnen natuurlijk.
5 feb 2010 - 10:24 pm
Wilders staat terecht. Verder niemand anders.
5 feb 2010 - 10:25 pm
Die aanklachten tegen Wilders zijn so wie so absurd, dat vindt zelfs het OM . Hij hoeft zich daar dus niet tegen te verdedigen.
Het is dezelfde situatie als Milosevic die de autoriteit van dat infame moslim-tribunaal in Den Haag niet erkende.
5 feb 2010 - 10:28 pm
Dan zijn jullie dus heel blij dat Wilders de “verkeerde strategie” voert en voor zijn haatdragende uitspraken ter dood veroordeeld zal worden? Dat is toch ook wat jullie teergeliefde moslims willen?
5 feb 2010 - 10:30 pm
@79 wat ben je toch aan het dromen. Wilders erkent de autoriteit van de rechtbank wel.
@80 Praat ajb niet de hele tijd over “jullie”.
5 feb 2010 - 10:34 pm
@ 80 Je praat onzin. Voor het overtreden van art.137 sr krijg je geen doodstraf,niet eens de maximale straf.
Dus Wilders zal echt geen 2 jaar in het gevang verdwijnen en zal ook echt niet de hoogste geldboete krijgen.
5 feb 2010 - 10:37 pm
IK had Wilders graag gekruisigd gezien als een nieuwe Jezus. Maar die rechtertjes en jullie regenten zijn kleine gluiperds, die liever alles in achterkamertjes regelen en Wilders een grandioos en meeslepend Lijden ten aanschijn van het hele Nederlandse volk willen ontzeggen. Van uit hun standpunt wel een begrijpelijke politiek natuurlijk.
5 feb 2010 - 10:39 pm
@ 82: oh kennen jullie de doodstraf dan niet meer? Zelfs niet voor het “beledigen van moslims”? En toch durven jullie zich een “beschaafde natie” noemen?
5 feb 2010 - 10:49 pm
@ 84 Die hebben wij afgeschaft en Belgique ook dus wat dat betreft zijn we gelijk.