Kabinet gevallen, nu doorpakken.
Lees AL het nieuws over de val van het kabinet HIER, aldus de Telegraaf. Weinig te zien bij dat HIER, misschien komt het nog. Voorlopig verwijs ik naar mijn artikeltje van 3 dagen geleden, waarin ik schreef dat het kabinet maar snel moest vallen, om de volgende stap in het tijdperk Wilders te zetten.
Ik weet nog een aardige metafoor; beschouw Wilders/PVV maar als een grote vieze puist vol met rotzooi. Hoe kom je daar zo snel mogelijk vanaf? Juist; laten groeien, openbarsten en de rotzooi eruit. Des te eerder ben je ervan verlost.
Over puist gesproken, heb je trouwens dat filmpje (video, na 40 seconden) gezien waarin Wilders zegt dat de vlag uit kan vanwege de val van het kabinet.
Wat ziet die gast er tegenwoordig vreselijk slecht uit zeg.
Eet smakelijk.





20 feb 2010 - 2:40 pm
Er bestaat nog een mogelijkheid dat het CDA de grootste wordt tijdens de landelijke verkiezingen. Dat wordt leuk dan, een Balkenende V
Regeren met de PvdA is uitgesloten. De christenen en de PVV kunnen alvast beginnen elkaar te omhelsen.
20 feb 2010 - 2:42 pm
CDA de grootste lijkt voorlopig de meest realistische uitkomst.
20 feb 2010 - 2:43 pm
*burp*
Welke vlag dan Mijnheer Wilders?! Beken eens kleur. Wat gaat u doen? Wat zijn uw maatregelen. Dat u gevat en grof kunt praten weten we allang. Wat stelt u tegenover die ferme term “massa-immigratie”? Hoe gaat u dat in de praktijk doen? Als dit Kabinet de Islam steunde (ik vind van niet want niemand gaf u tegengas) wat gaat u dan doen om de Islam te laten vallen en ze verder te demoniseren? Kom maar. De vlag die u uithangt haal ik door mijn PIEP~!
21 feb 2010 - 12:04 am
…Wouter Bos is THE MAN ! Gewoon de moslims met rust laten in hun broedgebieden, prima toch?
21 feb 2010 - 12:49 am
@4. Mercator – u bedoelt Vlaanderen?
waar heeft u het eigenlijk over?
Wouter Bos geëmigreerd naar België?
21 feb 2010 - 12:51 am
On topic blijven mercator. De volgende keer ben ik niet zo geduldig dat ik je een week lang waarschuw. De volgende keer waarschuw ik niet en dan duurt de bedenktijd zes weken in plaats van twee.
21 feb 2010 - 1:47 pm
Neenee, jullie hoeven zich helemaal geen zorgen te maken en de moslims ook niet. Want dit is wat er gaat gebeuren: Balkenende krijgt een postje op een bank, Bos wordt MP, roept alle hens aan dek, alle vijanden van Wilders gaan rond hem op een kluitje zitten, naar Belgisch model vliegt Wilders in een cordon sanitair. Als ze dat 10 jaar volhouden zijn de moslims in de meerderheid, is dat cordon niet meer nodig én kan in een keer de democratie afgeschaft worden.
In PVV kringen zijn ze nu champagne aan het nippen, héél voorbarig want Wouter Bos is ze allemaal te slim af geweest.
21 feb 2010 - 1:49 pm
Zit je nou nog steeds te piepen over die moslim meerderheid? Die is er in Belgie toch ook niet. En daar bestaat dat cordon sanitaire al eeuwen.
21 feb 2010 - 1:55 pm
Correctie, die is er nog niet, maar die komt er automatisch. Het enige wat Bos en co. moeten doen is het nog een paar jaartjes rekken en Wilders kan roepen en tieren wat hij wil en hij komt er toch niet in.
Als dat cordon sanitair in België werkt waarom zou het niet bij jullie werken? Dat heeft Bos ook wel gezien hoor.
Die kerel is echt geniaal, eerst licht hij de Belgen op met die Fortis affaire, nu schopt hij Balkje eruit, is de held die de Hollandse jongens terugbrengt uit Uruzgan en kan Wilders nog 10 jaar tegenhouden ondanks de povere resultaten van zijn PvdA. Echt knap gespeeld.
21 feb 2010 - 2:16 pm
@9 Mercator
Zoals het er nu naar uitziet gaat het CDA alsnog de grootste worden, dus jouw theorie over Bos gaat niet op.
En Wilders mag al heel lang te ver gaan in het parlement. Van een cordon sanitair is geen sprake hier in Nederland. Dat zou het Nederlandse volk ook niet pikken, ook al vindt het merendeel zijn ideeën walgelijk. Nee hier in Nederland laten we Wilders gewoon zijn gang gaan. Vroeg of laat komt hij dan zichzelf tegen, zoals met die kopvoddentax.
21 feb 2010 - 2:28 pm
We zullen zien wie jullie nieuwe MP wordt. Wat krijgt Mercator van jullie als het Bos blijkt te zijn?
Met cordon sanitair bedoel ik dat Wilders nooit aan de macht zal komen. Die mag nog 10 jaar vanuit de oppositie roepen, tot hij het zelf beu is of vermoord wordt. Dat mag het Vlaams Blok hier in België ook.
Het enige dat de vijanden van Wilders moeten doen is de zaak wat rekken, de moslims gaan automatisch aan de macht komen als Wilders nog pakweg een luttele 10 jaar wordt tegengehouden.
Voor de rest weet je dat die”walgelijke ideeën” van Wilders bijlange nog niet ver genoeg gaan. Is kwestie van to little to late, dus vraag ik mij écht af waar jullie zich zorgen over maken.
21 feb 2010 - 2:32 pm
Je blijft maar door reutelen over die moslim meerderheid terwijl je hier al een paar keer heel duidelijk is aangetoond dat die er niet komt. Daar kun je dus maar beter mee ophouden.
21 feb 2010 - 2:45 pm
@ Mercator
Dat sommige partijen al bij voorbaat zeggen niet samen te willen werken met de PVV heeft niks met een cordon sanitair te maken, maar puur met idealen die onverenigbaar zijn. Het is aan Wilders zelf om wat foute ideeën weg te gooien. Dan zullen de andere partijen misschien wel bereid zijn samen te werken met de PVV.
Ik maak me geen zorgen in de zin dat ik denk dat de PVV voorlopig niet prominent aanwezig zal zijn. Maar er zijn coalities denkbaar die verworven vrijheden van de vorige eeuw terug zouden willen draaien naar een soort jaren ’60 model. Daar ben ik huiveriger voore,en rechts-christelijk kabinet zeg maar.
21 feb 2010 - 2:46 pm
@12: er is helemaal niks aangetoond, want alle bevolkingscijfers die je vindt zijn naar nationaliteit opgetekend, niet naar ethnische achtergrond. Dus Abdullah el…met een Nederlands paspoort vindt je in de statistieken als: Nederlander.
Straks ga je me nog vertellen dat het aantal moslims in Europa afneemt!
Maar ok daar gaan we maar over ophouden, wat voor belang heeft het ook, de situatie is toch al onomkeerbaar.
Ik wil maar zeggen: wat maken jullie zich toch zorgen over die hele Wilders zeg, hij gaat GEEN PM worden, nu niet na de val van Balk IV en later ook niet, daar wordt toch voor gezorgd?
21 feb 2010 - 2:50 pm
@14 Ok goede vraag dan. Met Wilders slaat dit land een plee-figuur. Ook als ie geen MP is. Nu ook al. Daarnaast houden veel te veel mensen zich bezig met zijn plee-gedachtengoed waardoor de belangrijke dingen blijven liggen. Daarnaast brengt zijn asociale gedrag de sociale cohesie in dit land in gevaar.
21 feb 2010 - 2:50 pm
@ 13: wat was er mis met de jaren 60?
21 feb 2010 - 2:55 pm
@15: ik denk dat jullie heel wat politieke plee-figuren(is dat geen Wilders-taalgebruik?) hebben, ik zag vanochtend nog Dries van Agt anti-semitische pro-Hamas praatjes verkopen bijv., maar dit terzijde.
Ik denk dat je nog danig zou opkijken van het prestige van Wilders in het buitenland….
21 feb 2010 - 2:57 pm
@17 Wilders heeft helemaal geen prestige in het buitenland. Alleen bij hysterici.
21 feb 2010 - 2:57 pm
Nog even dit: wat bedoel je met “sociale cohesie”?
Als ik me niet vergis was de sociale cohesie in Holland het grootste in de jaren 1950, is dat je ideaalbeeld dan?
21 feb 2010 - 2:59 pm
Wel als ik in Polen af en toe navraag doe kent iedereen Wilders maar van Balkenende of Bos-of erger nog Kant of Pechtold-heeft niemand ooit gehoord.
21 feb 2010 - 3:00 pm
@ Mercator 16
Vast nix, voor degenen die hunkeren naar het paternalistische en alles baseren op het geloof(christelijke in dit geval) en de waarden die daaraan worden ontleend. Maar inmiddels mag ik toch hopen dat mensen voor zichzelf hebben leren denken.
21 feb 2010 - 3:01 pm
@ 21: is Islam dan een verbetering tov dat christelijke geloof?
21 feb 2010 - 3:02 pm
@19 met sociale cohesie bedoel ik dat mensen op een fatsoenlijke manier met elkaar omgaan en zich niet gedwongen voelen om partij te kiezen voor een religieuze of etnische club, omdat ze daar toevallig toe behoren, en dus partij te kiezen tegen de mensen die niet tot die religieuze of etnische club behoren.
En in de jaren ’50 was die sociale cohesie dus helemaal niet zo fantastisch als dat men nu denkt.
21 feb 2010 - 3:07 pm
@22 Ik geloof in de zelfbeschikking van de mens, dus wat mij betreft is geen enkel geloof een toevoeging voor de mens. Uitzonderingen daargelaten, er zijn mensen die aan lager wal geraken en zich daaruit kunnen ontworstelen dmv het geloof. Maar ik ben ook niet de persoon die gaat zeggen dat het ene geloof beter is dan het andere.
21 feb 2010 - 3:08 pm
@ 23:….”NIET gedwongen” bedoel je neem ik aan.
?
Raar dat je het zo omschrijft , want nergens is de sociale controle, roddelcultuur en wij/zij attitude zo ingeworteld als bij moslims. Heb jij iets tegen moslims mss
Dat wij zo NIET zijn bewijst gewoon het nuchtere feit dat de moslims HIER massaal en ongedwongen aanwezig mogen zijn en WIJ niet ginder.
21 feb 2010 - 3:10 pm
@25 je hebt gelijk ik heb het even aangepast. Moslims nemen hier in overgrote meerderheid op een volstrekt normale deel aan de maatschappij en dat moet zo blijven.
Verder ken ik ook mensen die hier vandaan komen en die op een normale manier deelnemen aan de maatschappij in moslimlanden.
21 feb 2010 - 3:23 pm
@ 26: als jij het levenslang profiteren van de arbeid van anderen via uitkeringen, subsidies, generale pardons en allerlei apartheidsregelingen een “normale deelname aan de maatschappij” vindt heb je gelijk natuurlijk. Ik weet ook wel dat niet elke moslim met een getrokken kromzwaard en een semtex-gordel om zijn buik rondloopt.
Maar zie je nu wat er gebeurt? Zelfs een klein percentage moslims is kennelijk al genoeg om een hele sfeer te verzieken hier in Europa, dat is gewoon een gegeven.
21 feb 2010 - 3:27 pm
@27 nee hoor dat is niet “gewoon een gegeven” dat maken mensen als jij ervan.
21 feb 2010 - 3:29 pm
@27 Een heel klein gedeelte verziekt het voor de anderen, maar overal zitten er rotte appels tussen. Het is dan ook niet terecht dat een hele groep daarop aangesproken wordt.
21 feb 2010 - 3:32 pm
Het is juist de truuk om fatsoenlijk met mensen om te gaan ook al zitten er rotte appels tussen. Voorbeeldje ik ga ook fatsoenlijk met belgen om.
21 feb 2010 - 6:12 pm
@ 30: er wordt dus niet fatsoenlijk met moslims omgegaan in Nederland, dat is wat jij suggereert. Vreemd toch dat al die Mohammed-aanbidders absoluut naar hier willen komen, waar ze dan nog ocharme “onfatsoenlijk” behandeld worden?
Maar zoal ik al zei, maak je niet ongerust, Wilders komt écht niet aan de bak, de toestand gaat gewoon verder rotten, helemaal NIETS aan het handje!
21 feb 2010 - 6:15 pm
@31. mercator – u loopt een beetje achter.
Moslims willen niet naar Europa komen. er vertrekken er ook veel, en ook niet Moslims.
ach, ben ik tegen een Vlaming aan het praten.
21 feb 2010 - 6:25 pm
@ 32: moslims die uit Europa vertrekken?! Wat een vrolijk nieuws op een druilerige zondag!
Hoe kunnen we dat proces versnellen?
21 feb 2010 - 6:57 pm
@33. verwek nog wat mercatortjes. hoe meer er daar van zijn hoe liever uw omgeving “vertrekt”.
21 feb 2010 - 7:02 pm
Nou ja, We dwalen een beetje af. Om te quoten:
21 feb 2010 - 9:08 pm
@ 35: oh ja Sjef, je gaat op je wensen bediend worden. Alleen zal het een moslimpuist worden die openbarst.
ben je nog niet s badend in het zweet wakker geworden met het inzicht” mijn poco vriendjes en ikzelf VERDIENEN de inzet van Wilders niet”?
21 feb 2010 - 9:11 pm
@ 34/ neen dank u, want ik beschouw de bevolkingsexplosie als de motor van alle problemen, ik ga daar niet wat aan mee doen zeg. Ik ben geen moslim hoor !
21 feb 2010 - 9:22 pm
@36 Nee zo ben ik nooit wakker geworden. Kan ook niet wakker liggen om Wilders. Voor mij en mijn vrienden hoeft hij zich niet in te zetten. Ik kan wel voor mezelf opkomen en mijn vrienden idem.
21 feb 2010 - 9:32 pm
@ 38: goed wat is je probleem met Wilders dan? Laat hem gewoon democratisch zijn gang gaan dan en verspil je tijd niet met hem de grond in te stampen. Je kan toch gewoon Groen Links stemmen?
21 feb 2010 - 9:41 pm
@39 Ik heb geen probleem met Wilders maar wel met zijn ideeën en ik wil niet onverschillig rondkijken alsof er niks aan de hand is. Want er zijn ook mensen die niet voor zichzelf op kunnen komen. Ik zou Groenlinks kunnen stemmen dat klopt, maar het lijkt me niet handig nu. Dit is geen tijd voor een ideologische stem. Ik zal nu moeten stemmen in het belang van het Vaderland.
21 feb 2010 - 9:44 pm
@ 40: vertel me eens WELKE mensen niet voor zichzelf kunnen opkomen?
21 feb 2010 - 9:48 pm
@41. mercator, u bent er een voorbeeld van.
alleen gaat het hier niet over Vlamingen.
21 feb 2010 - 9:49 pm
#42. toevoeging: u redt het niet in het land van Lambiek en nu komt u in Nederland zeuren.
hoe is het met de achterstand van de Vlamingen in Be?
loopt het al wat in?
21 feb 2010 - 9:52 pm
@ 42/ hoe is het in Turkenland? Goed weer , een lekker zonnetje en gemekker in de moskee zeker? Zit je hoofddoek goed vast
? Wat vinden je moslimvriendjes daar van de val van Balkje IV?
21 feb 2010 - 10:57 pm
@ 43: J vd Heuvel zei het hier een paar posts eerder, dat Wilders het imago van Nederland zou besmeuren of zo iets in het buitenland…wel ik moet daar smakelijk mee lachen. Mss komen jullie niet in het buitenland, maar ik wel en ik kan je verzekeren dat Holland een 5 tal trefwoorden oplevert:
Homohuwelijk, drugs, hondepoep en moslims in de straten, porno, tulpen en windmolens. Als er al een Hollandse naam bekend is, is het Wilders. Niet Balkenende of Bos hoor.
22 feb 2010 - 8:55 am
@45: Bent u onlangs nog in de USA en Israel geweest.. Daaar kennen ze Wilders met zijn keppeltje wel hoor.
Verder heb ik van u nog geen enkel argument gezien wat Wilders zou kunnen veranderen in Nederland. Maar dat past wel want dat horen we van Wilders ook nooit.
22 feb 2010 - 9:35 am
“zou kunnen”…idd want Wilders wordt er via een cordon sanitair de volgende jaren netjes buiten gehouden.
Absolute immigratiestop voor moslims zou al een goed begin zijn. Uitzetten van moslim-criminelen, liefst met hun hele familie zou nog beter zijn. Stopzetten van alle ontwikkelingshulp ook prima, zéker aan die Palestijnen.
Ik kan nog wel wat bedenken hoor, maar ja het is een steriele gedachteoefening. Zoals ik al heb uitgelegd komt het er voor de landverraderlijke krachten op aan om nog een jaar of 10 de Wilders-boot af te houden en tegen dan zijn de moslims met genoeg om perfect democratisch de boel over te nemen en dan is het gedaan met de beschaving.
22 feb 2010 - 9:42 am
Ik weet niet of u het heeft meegekregen. Wilders staat hier terecht voor haatzaaien. Mede om uitspraken zoals u hierboven maakt. Dus ik zal mijn vraag anders formuleren: Hoe denkt u dat Wilders Nederland Moslim vrij kan gaan maken?
22 feb 2010 - 12:02 pm
@44 Mercator uw postings zijn stijlloos en smakeloos.
reageert u maar voor uzelf en praat met uzelf.
uw reacties slaan op niets.
verder sluit ik mij aan bij #48.
22 feb 2010 - 10:42 pm
@ 49: jullie zijn hardleerse idioten, ik wens jullie veel plezier toe onder moslim bestuur want dat is EXACT wat jullie verdienen.
Dat is nu het laatste wat ik hier aan tijd verspil aan jullie: Europese raketten moeten gericht staan op doelen in moslimlanden, de hooffdsteden, vliegvelden, havens… van Marokkezië, Turkenland etc. en waarom niet die maffe zwarte steen in Mekka.
Op een dag vertrekt heel die lading over de gebedmutste koppies van onze bruine import-apen richting Zuid-Oosten en heel die moslimwereld is in een dag terug geschopt naar de middeleeuwen waar die thuishoort. Op dat moment zitten onze moslim-parasieten hier als ratten in de val en kan werk worden gemaakt van ze op afgedankte transportschepen te laten stranden op de kusten van Marokko en Turkije.
22 feb 2010 - 10:46 pm
@50: en je denkt niet dat dat een beetje te hoog gegrepen is voor een nieuw kabinet der Nederlanden?
22 feb 2010 - 10:59 pm
@50 Woord bij daad voegen.
Nederland staat niet onder moslimbestuur
, bent een zwakke toekomst-inbeelder
22 feb 2010 - 11:03 pm
#50. mercator
daar word je toch
en
van.
trouwens, hij heeft wel fantasie, waar haalt ie het vandaan.
kunnen Vlamingen ook bij Geert solliciteren voor een functie? zo’n goeie hebben wij hier nog niet. wel geschift, maar nog niet met deze uitdrukkingskracht en geneuzel herhaling.
22 feb 2010 - 11:05 pm
Marokkezië & Turkenland ligt dat ergens bij Egyptalië in de buurt?
22 feb 2010 - 11:19 pm
Atlantis, waar ligt dat Mercator?