“Webcareteam” @NS_online is stel incompetente prutsers

Al een dag of 10 probeer ik in contact te komen met @NS_online. Wat is @NS_online? @NS_online is 24 man op Twitter die dag en nacht beloven antwoord te geven op alle vragen van alle reizigers. Op het station in Breda hangt een scherm van 3 bij 5 meter groot en daar zie je de interactie tussen @NS_online en de reizigers.

Welnu, ik ben een reiziger en welnu, ik heb een vraag.

Mijn vraag is waarom het in deze sprinter altijd 23 of 24 of 25 graden is.

Al is het buiten -10 in deze sprinter is het 24 graden.

Lijkt me niet echt een extreem moeilijk te beantwoorden vraag.

Maar @NS_online reageert helemaal nergens op. Ik denk dat ik ze al 20 keer aangesproken heb. Nul reactie.

Wat is dat voor een “webcareteam”?

Volgens mij heb ik dan ook de vraag der vragen gesteld.

Wat is dat met die temperatuur in die sprinter?

Moet je je voorstellen: je fietst tegen een noord-ooster storm bij – 5 naar het station. Daar stap je met je dikke winterjas met bontkraag in een sprinter waar de temperatuur 25 graden is.

Wat is er in godsnaam aan de hand?

Is het omdat je in sprinters niet kan pissen? Willen ze alles afvoeren langs natuurlijke weg via zweet?

Of nog gekker: klotst de overtollige energie bij de NS tegen de plinten op? Hebben ze een overschot aan stroom? Zijn ze bij de NS ons Nationale Energie-Overschot aan het affakkelen in de sprinters?

En wat is dat voor een stel idioten bij het @NS_online “webcareteam”? Een klant wekenlang laten schreeuwen om contact en dan niet reageren?

Ik weet inmiddels niet wat ik erger vind. Een trein met tropische temperaturen of een een niet reagerend “webcareteam”.

Alhoewel, ik weet het wel. Dat “webcareteam” kan sowieso weg. Die 24 man kunnen ze wat mij betreft zo op straat smijten wegens nutteloosheid.

Dan de temperatuur in de trein. Wanneer het buiten bijvoorbeeld 5 graden celsius is, dan kun je er in principe vanuit gaan dat reizigers aangekleed in de trein stappen. Met truitje en jasje aan. Je hoeft de temperatuur dan niet op te stoken naar 24 graden. 18 graden zou bijvoorbeeld voldoende zijn.

Hoeveel ton kan de NS nu besparen dankzij mijn gratis tip?

Neem contact op via genoegdoeningNS@krapuul.nl voor mijn bankrekening nummer. 24 fte eruit en temperatuur 6 graden naar beneden. Een jaar gratis reizen moet er wel inzitten dunkt mij.

19 gedachten over ““Webcareteam” @NS_online is stel incompetente prutsers”

  1. Ja en waarom zien ze mijn artikeltje dan wel en die 12 twiets hierboven dan niet?

  2. Lijkt me trouwens erg stug dat ik met mijn twitter account ergens in een “corporate-spam-filter” zit ik denk dat je maar wat loopt te kletsen.

  3. @5 nee hoor er zitten geen twitter accounts in corporate spamfilters, bestaat niet.

  4. Maar als het zo zou zijn zou het zeer interessant zijn. Heb het ze toch even gevraagd:

  5. Maar het webcareteam is het dus met me eens. De temp behoort beneden 20 graden te zijn. Dat vind ik al winst.

  6. Waarom zou mijn twitter gebruiker in een spamfilter zitten? Ik twiet max 20x per dag.

  7. Overigens kan ik me een verstoorde climate control wel indenken. Een temperatuur regelen is serieus moeilijk, zeker als er ook nog eens koude lucht op onregelmatige tijdstippen word bijgemengd.
    Maar dat neemt niet weg dat als die temperatuur nu tussen de 20 en de 25 graden schommelt hij dat ook kan doen tussen de 16 en de 21 graden.
    Als ze bij de NS niet bijdehand genoeg zijn om de temperatuur domweg 5 graden lager (dus niet op de gewenste temperatuur!) in te stellen op dat soort dagen mag je niet van ze verwachten dat ze op lastige vragen gaan antwoorden voordat ze er door een artikeltje eigenlijk niet meer omheen kunnen natuurlijk.

  8. het is 25 graden omdat er per stoel 405 mensen zitten met een lichaamstemperatuur van 36 graden

    zo moeilijk is het allemaal niet

  9. Naah, denk eerder dat het komt door het feit dat deze trein naar het Zuiden rijdt. Logisch toch? 🙂

Reacties zijn gesloten.