Alle moslims op vrachtwagens zetten maar het mag geen “deportatie” heten.

Vampire5Joost Niemöller krijgt de handen niet op elkaar voor het bij hun huizen ophalen en op vrachtwagens laden van moslims en stelt vast dat Brinkmans krapulistische opmerking dat 3e generatie moslims hier “te gast” zijn, niet handig is, aangezien de moslims hier zijn en blijven.

Het is te hopen, aldus Joost Niemöller, dat Wilders Brinkmans ideeën op dit terrein niet overneemt, want juist Wilders’ pleidooi voor assimilatie maakt duidelijk dat Wilders moslims ziet als Nederlanders. Aldus Joost Niemöller. 😆

Nu kun je daarover van mening verschillen met Joost Niemöller, en dat doe ik dan ook. Maar dit berichtje gaat helemaal niet over Joost Niemöller, maar over zijn reageerders.

Zijn reageerders zijn het niet met hem eens; natuurlijk moeten de moslims weg en hoe dat gaat gebeuren maakt niet uit, als ze maar weggaan. Het is namelijk “zij of wij”.

Tuurlijk is het een tikje onbeschaafd om moslims op vrachtwagens te laden maar in tijden van nood zijn er nu eenmaal onconventionele maatregelen nodig.

Het mag alleen geen “deportatie” heten. Hoe zullen we ’t dan noemen?

Hieronder enkele reacties. 😥

Gert Visser on 30 mei 2010 at 15:16
Wat Brinkman natuurlijk wil is dat de Islamitische mens Nederland zo snel mogelijk verlaat. Hij heeft ook wel reden dat te willen, de door Islamieten veroorzaakte problemen zijn immers erg groot. Maar voor dat we zover zijn dat een meerderheid van ons volk voorstander wordt van het terugsturen van de dubbele paspoorten moet er nog heel wat water naar zee stromen. Men zal terugsturen van dubbele paspoorten nog heel lang “deportatie” blijven noemen

Jaan on 30 mei 2010 at 15:30
Stel dat Marokkanen door hun geboorte in Nederland “recht” hebben hier te zijn.
Heeft Nederland dan het recht om mensen, die zich uitsluitend misdragen het land uit te zetten? Ja natuurlijk, want ze houden is zelfmoord.
Ik zie niet wat Brinkman verkeerd gezegd heeft, hij bedoelt: jullie zijn hier gastvrij binnen gehaald, jullie veroorzaken alleen problemen, wij zijn jullie kotsbeu. Sodemieter op. Mag hij dat zeggen? Hij moet dat zelfs zeggen!
Ga weg Marokkanen naar je zandbak, wij zijn jullie kotsbeu met jullie stelselmatige misdragingen, die nooit zullen stoppen.

joost niemoller on 30 mei 2010 at 15:32
Jaan,
Wat stel je je voor bij “Ga weg naar je zandbak.”
Kom eens met een concreet voorstel dat geen gedwongen massadeportatie is.
Anders is dit niks anders dan een loze kreet.

DSV on 30 mei 2010 at 15:44
Volstrekt oneens met de strekking van het stuk.
In dit land is geen plaats voor aanhangers van een gewelddadige haatideologie, omdat dit de samenleving te gronde zal richten.

joost niemoller on 30 mei 2010 at 15:46
DSV,
Wat is de consequentie van je opmerking:
‘In ons land is geen plaats voor.”
Daar ben ik toch werkelijk benieuwd naar.

DSV on 30 mei 2010 at 15:50
@joost niemoller on 30 mei 2010 at 15:45
“Verder is iedereen die hier geboren is een Nederlander”
Onzin. Als een hond wordt geboren in een stal, maakt hem dat nog geen paard.

erdebe on 30 mei 2010 at 16:07
“En wie werkelijk denkt dat de gewelddadige remigratie van een miljoen moslims een reële mogelijkheid is, is niet goed bij zijn hoofd.”
Beste Joost, de ontwikkeling van islam binnen laat zich uittekenen. Als we niks doen, dan is stelselmatige terreur en de gewelddadige bekering van miljoenen westerlingen een reele mogelijkheid. Zie indonesie, nigeria, thailand, ach…eigenlijk overal ter wereld, zowel nu als door de hele geschiedenis heen.
Het gewelddadig uitzetten van moslims is dus wel degelijk een optie. Sterker nog, het is de enige mogelijkheid om ons te ontdoen van islam.
En hoe langer we daarmee wachten, hoe meer mensen we uit zullen zetten en hoe gewelddadiger dat zal verlopen. Het is niet anders. Het is immers zij of wij!

joost niemoller on 30 mei 2010 at 16:13
Beste Erdebe,
Precies om de reden die je hier noemt, ben ik voor een immigratiestop en het opzeggen van internationale verdragen die dit onmogelijk maken.
Maar de huizen langs gaan en de moslims op vrachtwagens zetten enz. daarvoor krijg ik de handen niet op elkaar.

erdebe on 30 mei 2010 at 16:27
@Joost
“Precies om de reden die je hier noemt, ben ik voor een immigratiestop en het opzeggen van internationale verdragen die dit onmogelijk maken.”
Inderdaad. eerst de kraan dicht, anders heeft dweilen geen zin.
“Maar de huizen langs gaan en de moslims op vrachtwagens zetten enz. daarvoor krijg ik de handen niet op elkaar”
Ja, alsof IK daarop zit te wachten. Maar onder bijzondere omstandigheden moet je nu eenmaal bijzondere maatregelen nemen. En helaas is bij ongewijzigd beleid, de burgeroorlog een kwestie van tijd! De eerste tekenen zijn al aan de wand te zien.
Wist je overigens dat in Nederland, Duitsers door Nederland zijn geinterneerd bij het uitbreken van de 2e wereldoorlog? En japanners in de VS?
Hoe ging dat?? Inderdaad, vrachtwagens langs de deur en aanhouden!
Had je daar voorafgaand aan WO2 de Nederlandse en Amerikaanse handen voor op elkaar gekregen?? Nee! Maar heb je er ook maar iemand over horen klagen toen het gebeurde??

Zoishet on 30 mei 2010 at 16:58
@ zo moedeloos on 30 mei 2010 at 16:55
Ben ik het niet mee eens. Het veld is al kaalgevreten, de wortels krijgen ze niet mee.
Gratis bestaat bij mij niet meer,uitzetten zelf betalen.

@ Joost. Je zucht naar democratie is te prijzen. Gedwongen uitzetten zal wel moeten. Gebeurt dat niet, dan zal het percentage moslims door hogere geboortecijfers blijven stijgen en alleen om die reden al zal Nederland islamitisch worden.
Dus of het mag of niet, ga je bij wijze van spreken niet langs de deuren om ze op te halen, zeg dan maar dag met het handje.
Om jezelf te beschermen zullen wel degelijk niet democratische maatregelen genomen moeten worden.
Democratie is leuk, helaas tegen de islam werkt het niet. Raus is raus, hoe maakt niet uit en wij gaan toch naar de haaien, laat ons vechtend gaan en nu. Dus pak ze aan en gooi ze buiten, anders pakken zxij ons aan, reken maar van YES.
Niet democratisch? Onmogelijk? Neen je op laten hangen als in Iran destijds omdat je niet gelovig genoeg bent, is beter zeker?

Antivenin on 30 mei 2010 at 17:06
@ Hollandus
Als we de islam niet (desnoods met harde hand) uit onze maatschappij verwijderen, dan blijft er uiteindelijk van al die gewetensvrijheid en godsdienstvrijheid ook niets over. Kijk naar een land als Afghanistan dat ooit boeddhistisch was. Dat lot staat ons ook te wachten als we niet oppassen. Kan een paar eeuwen duren, maar Mo heeft toch geen einddatum genoemd.

Zoishet on 30 mei 2010 at 17:17 @ George Knight on 30 mei 2010 at 17:12
Mooi verteld, maar met dit oppervlakkig politiek gezwets krijg je de islam niet buiten de deur.

DSV on 30 mei 2010 at 17:47
@Hollandus on 30 mei 2010 at 17:38
“Zelfs op Artikel 7, dat de vrijheid in het algemeen verdedigt, dus ook de vrijheid van mohommedanen”
I wouldn’t piss on a muslim if he were on fire.
Maar goed, dat is mijn mening.

Pierre Lebon on 30 mei 2010 at 17:51
Ik denk, dat als je wettelijk en overtuigend bewijs kan leveren, dat de islam andere godsdiensten nietig verklaart, het daarmee vaststaat dat de islam als geloof discrimatoir is tov deze andere godsdiensten.
Op basis daarvan is het wellicht mogelijk de islam als ongewenst in Nederland te verklaren.
Ik doe maar een gooi..

bataviawillem on 30 mei 2010 at 19:07
Diegene die hier over gedwongen remigratie en deportatie babbelen zouden eens uit het raam moeten kijken i.p.v. naar hun computer.
Het idee is naief, ver van de realiteit en werkelijke situatie.
Het is in Nederland al godsonmogelijk om twee draaideur criminele broers zonder verblijfsvergunning uit te wijzen.
Somalische piraten vragen, onmiddelijk bij aankomst in Nederland, asiel aan en dat gaan ze gegarandeerd krijgen ook, let maar op.
Dit alles met behulp van, met belastinggeld betaalde advocaten, sociaal werkers en andere subsidiesponzen.
Als je dan over deportatie babbeld dat ben je losgezongen en leef je in een droomwereld.
En het blijft dooretteren totdat de moslims 50% van de stemmen hebben en dat zijn dan ook meteen de laatste verkiezingen.

erdebe on 30 mei 2010 at 19:10 @bataviawillem
Of dat wel of niet zou kunnen hangt van jou en mij af!
Naar de huidige stand van zaken heb je gelijk. Maar als wij het met zn allen anders willen, dan kan het ook anders

Wachteres on 30 mei 2010 at 19:16 Wat zijn we met elkaar toch ONTZETTEND beschaafd.
Allemaal zijn we tegen geweld en diep van binnen hebben we nog medelijden met de lastige Marokkaantjes;
‘Die kun je toch zomaar niet op een vrachtwagen zetten’.
Waar ik NIEMAND over hoor is over de mensen die in heel Europa nu al het slachtoffer zijn de islamdictatuur.
In Nederland: Joden,homo’s,buschauffeurs,
ambulancepersoneel, vrouwen en meisjes, om maar een paar slachtoffers te noemen.
Dag in dag uit worden ze getiranniseerd; er wordt geweld tegen hen gebruikt en ze worden behandeld op een manier die onacceptabel is in ons beschaafd Europa.
En dan heb ik het er nog niet over dat we toelaten dat moslimvrouwen door hun mannen als vee behandeld worden, ook in Europa.
Mensen moeten vluchten uit de steden waar ze misschien hun hele leven gewoond hebben:
Joden, moslims en andere autochtonen.
Delen van steden worden in beslag genomen.
On ze links/liberale politiekepartijen zwijgen hierover.
En in zekere zin zwijgen we allemaal.
Waarom? Beseffen we misschien wel dat, als je hier over gaat nadenken, je consequenties moet trekken?
Beschaving is een groot goed en waard om verdedigd te worden.
Dat kan niet altijd op een beschaafde manier gebeuren!
Maar uiteindelijk is het wel een zaak van
‘to be or not to be’

9 gedachten over “Alle moslims op vrachtwagens zetten maar het mag geen “deportatie” heten.”

  1. Zou Löllemeier dan nu wellicht inzien wat het gevolg is van de constante haatzaaierij van zijn clubje? Vast niet.

  2. “Waar ik NIEMAND over hoor is over de mensen die in heel Europa nu al het slachtoffer zijn van de islamdictatuur. In Nederland: joden, homo’s, buschauffeurs, ambulancepersoneel, vrouwen en meisjes, om maar een paar slachtoffers te noemen.”

    Prachtig die hysterie.

  3. Joost Niemoeller was altijd al eigenaardig, maar dat mag natuurlijk. Zo’n gefrustreerd iemand uit een streng christelijk milieu, die ook na zijn dertigste nog puisten op zijn wangen had. Heel sneu, maar mijn levensmotto is: doe wat je het liefste doet. En dat geldt ook voor Joost N.
    Dit soort mensen wordt vaak op enig moment erg rechts, wat op zich een interessant fenomeen is. Dat hele HP/DeTijd circuitje bestaat uit rabiaten op dit punt.
    Enig dat Joost denkt onder internationale verdragen over migratie uit te komen. (Kan niet…illusie.. daag!)
    Maar hopelijk wordt hij in het zicht van zijn charmante reaguurders nu toch wakker. Want dit kan ongetwijfeld toch ook niet de bedoeling zijn.

    Joost, come home! Terug naar links!

  4. Hoe ver moet nederland nog zinken dankzij zijn eigen medemens.
    Hmm oke dan zetten al die kaaskoppen die in bv spanje en turkije etc genieten van hun pensioen op een schip zoals ook ooit met slaven is gebeurd en ook nauwelijks zijn geintegreerd.

  5. kwam niet er ver met die plakken kots

    brrrr wat heb ik een enge landgenoten
    nog even en ik ga mezelf uit protest islamiseren

  6. Heeft één van die oelewappers zich trouwens al afgevraagd wat er gebeurt als een vliegtuig vol opgepakte Nederlandse Marokkanen zich meldt bij het vliegveld van Rabat? Gaat dan de grens open? Of zegt de Marokkaanse regering: “U mag tanken en direct rechtsomkeert maken”?

    Ik gok op het laatste. Ben benieuwd hoe ze dat willen oplossen.

  7. Waarom vraag je het niet aan die oelewappers? Ik wil op die site nog niet dood gevonden worden.

Reacties zijn gesloten.