Geenstijl/Audi/Google laten de schoorsteen roken met doodgeschoten kat-foto

Wij, antiwar.com, en zelfs onze favoriete cartoonist, en uiteraard vele anderen krijgen gezeik met het Google advertentiebeleid aangezien wij content produceren die dusdanig schokkend is dat de positieve gebruikerservaring van de argeloze internetgebruiker op ernstige wijze in het gedrang komt.

Immers:

Google staat niet toe dat er geld wordt verdiend met inhoud die gevoelig, tragisch of pijnlijk is.

Wat verklaart dan het feit dat je op bijvoorbeeld Geenstijl google ads vindt bij filmpjes van doorgesneden kelen met wegstromend bloed, doodgeschoten gijzelaars etc en onderhavig voorbeeld 2 google ads bij een foto van een doodgeschoten kat?

Nobody knows.

Best postitief he deze gebruikerservaring
Best postitief he deze gebruikerservaring
Dus misschien wil je wel gratis ruitenwassers
Dus misschien wil je wel gratis ruitenwassers
Nee doe toch maar een Audi
Nee doe toch maar een Audi
waar was dat advertentie netwerk ook al weer van? oh
waar was dat advertentie netwerk ook al weer van? oh

Wat doe je er aan? Doneren, dat is het enige wat je kan doen.

Zie ook:
Google en hun “plezierige internetervaring”

Nog eentje over de plezierige internetervaring van Google

Ik zat fout met Google’s “plezierige internetervaring” – is “positieve gebruikerservaring”

Google verkoopt Audi’s met lijken op Geenstijl