Telecombedrijven zijn eigenlijk filantropische instelling

De PVV heeft dikke vette credits gescoord met hun voorstel om in de wacht staan bij een telefonische helpdesk gratis te maken, iets wat de Tweede Kamer overigens al sinds 2007 wil maar leuk dat de PVV het nu ook wil, maar wat blijkt; het is echt onredelijk naar de telecomaanbieders toe zeg maar;

Enkele jaren geleden zijn de tarieven al verlaagd, met als doel om excessen aan te pakken. Staatssecretaris Heemskerk heeft de regels gewijzigd, waardoor het maximumtarief voor klantenservice sinds 1 april 2011 begrensd is op 15 cent per minuut. Met dat tarief is een helpdesk al verliesgevend, stelde Wouter Deelman, directeur van Qelp op het Telecompaper congres Mobiel NL 2011. (Telecompaper)

Ah wat zielig. Die arme telecombedrijven maken geen winst als u bij ze in de wacht staat met een klacht. Misschien kan de VVD wat doen aan deze misstand.

1 gedachte over “Telecombedrijven zijn eigenlijk filantropische instelling”

  1. ik heb altijd al het donkbruine (!) vermoeden gehad dat die telefonische files juist hun redenen van bestaan en woekerwinst en zijn. gaat dus banen kosten, da’s duidelijk

Reacties zijn gesloten.